Magyarországon a teljesen új VW Tiguan
A vadonatúj Volkswagen Tiguan első körben 150 lovas benzines és dízel változatokban kapható.
A vadonatúj Volkswagen Tiguan első körben 150 lovas benzines és dízel változatokban kapható.
Lágy? Sima? Öntöltő? Tölthető? Aki új autót szeretne vásárolni, annak nem árt tisztában lennie a különféle hajtástípusok sajátosságaival. Összeállításunkban segítünk eligazodni a különféle szakszavak között.
A magyar designer által rajzolt Mercedes CLE legsportosabb változatában egy picit hibrid és nagyon turbós 6 hengeres hajtáslánc található.
Elég hamar megadta magát a vaspapucs.
Az új évben is folytatódik a tisztán elektromos autók és a konnektorból tölthető hibridek térnyerése, bár az ütem valamelyest lassulóban van. Az előrejelzések szerint az évtized végén az újonnan forgalomba kerülő járművek több mint negyven százaléka lesz részben vagy egészen elektromos hajtású.
A Ford városi ragadozója, a Puma nemcsak karakteres külsőjével, hanem kiemelkedő funkcionalitásával is felhívja magára a figyelmet. Hogy mindez mit jelent a gyakorlatban és milyen vezetési élményt nyújt az autó, azt a Németh Bianka make-up artist, beauty bloggerrel készült videóban mutatjuk meg.
A keveset használt és igen jó állapotú 520-as BMW egyenesen a 80-as évek elejére tekeri vissza az idő kerekét.
Egyre magabiztosabbak a terjeszkedő távol-keleti szereplők.
Vastagon fog a ceruza, ha igazán exkluzív a márka.
Elképesztő ütemben futottak fel a gyártó kompakt szabadidő-autójának eladásai.
Az új Suzuki Swift lágyhibrid 3 hengeres szívómotorral, kézi- és automata váltóval, illetve opcionális összkerékhajtással készül.
Autópiramist építettek a furgon után húzott tréler platójára.
Sébastien Ogier, illetve Kalle Rovanperä nevével fémjelzett limitált széria érkezett a 280 lovas megújult GR Yarisból.
Megérkezett a Porsche első teljesen elektromos divatterepjárója, a vadonatúj Macan.
Megkezdődött a Kodiaq és a Karoq megújult kistestvérének hazai forgalmazása.
A globális és a magyar piacot egyaránt uraló és tavaly rekord eladásokat produkált japán vállalat számos újdonsággal vág neki 2024-nek.
A gyanútlan vevő még a biztonságosnak vélt kétlépcsős azonosító kérést is megkapja a csalóktól.
Elárulta azt is, hogy a Tesla a meglévő modellpalettájával már elérte „a költségcsökkentés természetes határát".
Kétségkívül látványosak az ilyen jelenetek, de ha valami történik, ne csodálkozzunk, ha nem fizet a biztosító.