Több GR86 sportkocsit adott el a Toyota Európában, mint takarékos Priust
A kéziváltós és hátsókerék-hajtású boxermotoros GR86-ból tavaly több fogyott mifelénk, mint a plugin hibrid új Priusból.
A kéziváltós és hátsókerék-hajtású boxermotoros GR86-ból tavaly több fogyott mifelénk, mint a plugin hibrid új Priusból.
A vadonatúj Volkswagen Tiguan első körben 150 lovas benzines és dízel változatokban kapható.
Lágy? Sima? Öntöltő? Tölthető? Aki új autót szeretne vásárolni, annak nem árt tisztában lennie a különféle hajtástípusok sajátosságaival. Összeállításunkban segítünk eligazodni a különféle szakszavak között.
A magyar designer által rajzolt Mercedes CLE legsportosabb változatában egy picit hibrid és nagyon turbós 6 hengeres hajtáslánc található.
Elég hamar megadta magát a vaspapucs.
A Ford városi ragadozója, a Puma nemcsak karakteres külsőjével, hanem kiemelkedő funkcionalitásával is felhívja magára a figyelmet. Hogy mindez mit jelent a gyakorlatban és milyen vezetési élményt nyújt az autó, azt a Németh Bianka make-up artist, beauty bloggerrel készült videóban mutatjuk meg.
A keveset használt és igen jó állapotú 520-as BMW egyenesen a 80-as évek elejére tekeri vissza az idő kerekét.
Egyre magabiztosabbak a terjeszkedő távol-keleti szereplők.
Vastagon fog a ceruza, ha igazán exkluzív a márka.
Elképesztő ütemben futottak fel a gyártó kompakt szabadidő-autójának eladásai.
Az új Suzuki Swift lágyhibrid 3 hengeres szívómotorral, kézi- és automata váltóval, illetve opcionális összkerékhajtással készül.
Autópiramist építettek a furgon után húzott tréler platójára.
Sébastien Ogier, illetve Kalle Rovanperä nevével fémjelzett limitált széria érkezett a 280 lovas megújult GR Yarisból.
Megérkezett a Porsche első teljesen elektromos divatterepjárója, a vadonatúj Macan.
Megkezdődött a Kodiaq és a Karoq megújult kistestvérének hazai forgalmazása.
A globális és a magyar piacot egyaránt uraló és tavaly rekord eladásokat produkált japán vállalat számos újdonsággal vág neki 2024-nek.
A gyanútlan vevő még a biztonságosnak vélt kétlépcsős azonosító kérést is megkapja a csalóktól.
Elárulta azt is, hogy a Tesla a meglévő modellpalettájával már elérte „a költségcsökkentés természetes határát".