Zéró villany, nulla turbó: a legerősebb szívómotoros fenevadak
Nincs semmilyen turbólyuk és a hibrid hajtás okozta tömegnövekedéstől sem kell tartani. Helyettük viszont egekig forgatható főtengelyt kapunk.
Nincs semmilyen turbólyuk és a hibrid hajtás okozta tömegnövekedéstől sem kell tartani. Helyettük viszont egekig forgatható főtengelyt kapunk.
A Luvly cégalapítói nem akarnak jelentős autógyárat vezetni, a tervük az, hogy a gyártási licencet eladják más autóipari cégeknek, amelyek ezt követően legyártják a maguk márkájához illő változatot.
A szerény futásteljesítményű Ferrari F50-re vágyók most lecsaphatnak álmaik autójára, már amennyiben van közel 2 milliárd forintjuk a projektre.
A német autópálya rendőrség tisztjei voltak olyan szerencsések, hogy ezt a kocsit szolgálati autóként vezethették.
A jövőben csak orosz márkákat vehetnek, meg néhány kiválasztott kínai modellt.
Egyre több autógyártó foglalkozik komolyan a hidrogén üzemanyagcellás járművek fejlesztésével és gyártásával. A világegyetem leggyakoribb eleme által hajtott elektromos autók egyre elterjedtebbek lesznek a jövőben, ám semmiképpen sem szorítják ki az utakról az energiát az akkumulátorokban tároló kocsikat.
Ez a remek kiállású Fiat 124 Special több, mint 50 évvel tekeri vissza az idő kerekét.
A 3 literes soros 6 hengeres benzinmotor nyomatéka bőven meghaladja a 800 Nm-t.
A Csillag térnél adta meg magát az olasz paripa.
A szívómotoros, kézi váltós és hátsókerék-hajtású 911 S/T-nek alaposan megkérik az árát.
A hatósági üzemanyagárak megszüntetésével a megkérdezettek 58 százaléka értett egyet, akiknek 51 százaléka a kormánypárt szavazója. Egy átlagos háztartás jövedelmének havonta 19 százalékát viszi el a tankolás.
Sósav okozta marásoktól kezdve olvasztott alumínium miatti égési sérülésekig terjed a skála.
Ötödik hónapja szinte változatlan a gazdát cserélő személyautók száma.
Néha tényleg megvalósul az időutazás.
Íme a megoldás arra az esetre, ha egy kicsit egyedibb külcsínű AMG EQS-re vágyunk.
Egy szervezet a villanyautók miatt vetette fel az ötletet, pedig lehet azzal is kéne foglalkozni, hogy az autók egyébként is túl nagyok már a normál parkolóhelyekre, így túl közel állnak egymáshoz.
Elsősorban taxisok és flottaszolgáltatók kaphatnak pénzt.
Neki elhisszük, hogy ez a fura koncepció működni fog.
A nemrégiben teljesen megújult E-Klasse immár gázolajos tölthető hibrid változatban is elérhető.
1957 nyarát írjuk és Forma-1 látványos csillogása mögött az exversenyző Enzo Ferrari, és a cége is a túlélésért küzd.