Kína már ott tart, hogy saját 6 kerekű szörnyeteggel támad a Merci G-osztályra
Megérkezett Kínának a legendás Mercedes-Benz G63 AMG 6x6-ra adott válasza.
Megérkezett Kínának a legendás Mercedes-Benz G63 AMG 6x6-ra adott válasza.
Nem, ebben a C-Klasséban még nem a politikailag korrekt, 4 hengeres motorra épülő hibrid hajtáslánc található.
A Porsche Cayenne-nek akarnak ellenfelet állítani az amerikaiak.
A modellből eddig tizenhatmillió darabot adtak már el.
Nemrégiben fizetett érte valaki ötmilliárd forintnyi összeget.
Egyre kevésbé utasítják el a távol-keleti modelleket, főleg az elektromos autókat, amelyeknek a technológiája akár jobb is, mint egy hazai konkurensé.
Az újdonsággal ideális esetben akár 600 kilométer is megtehető egy töltéssel.
Az alacsony légellenállású új Volkswagen villanyautó hatótávja ideális esetben eléri a 700 kilométert.
A bajor gyártó leleplezte a 7-es sorozat új elektromos csúcsmodelljét.
A szögletes formaterv retró, de a lemezek alatt szupermodern elektromos hajtáslánc található.
Az elektromos autók térnyerése ráadásul úgy tűnik, még tovább növeli majd a klasszikus járművek értékét, amelyek egyre inkább dollármilliókat érő kincsekké válnak.
Ráadásul az egész ország területén.
Az autóikat, hasonlóan a lakberendezési céghez, lapra szerelve szállítanák.
Érkezőben a kékvérű brit márka első elektromos modelljei, melyek erőhiányban abszolút nem fognak szenvedni.
Az elmúlt időkben lényegében csak vegetált olasz márka egy izgalmas új elektromos autóval rukkolt elő.
Immár itthon is elérhető a Stellantis német márkájának új hibrid sportkompaktja.
Ezen a szuperlapos patinás német versenyautón bizony büszkén feszít a rendszám.
Vagy a Ferrari parkolt rossz helyen, vagy a targoncás volt ügyetlen, de egy dolog biztos: a Kínában történt baleset után szükség lesz egy ügyeskezű karosszérialakatosra.
Retro autókat és motorokat is látni a pétenek nyílt Oldtimer Shown.
Az Egyesült Királyság döntéshozói megszavazták, hogy 3700 km autópályán lehessen legálisan használni a Ford BlueCruise technológiáját. Ez lehetővé teszi, hogy a sofőr csak figyelje az utat, de a kormányt nem kell fognia.