Kétmillió liter vörösbor hömpölygött egy portugál kisváros utcáin - videó
A portugál borgyártó cég elnézést kért a balesetért, mert félő, hogy környezeti károkat okoztak a közeli folyóban.
A portugál borgyártó cég elnézést kért a balesetért, mert félő, hogy környezeti károkat okoztak a közeli folyóban.
A férfi lába beleakadt egy súlyba, így alig tudott a felszínre jönni.
Szerencsére nem történt komolyabb baj.
Madas László igazságügyi légiközlekedési szakértő azt nyilatkozta: „Erősen nagyobb a valószínűsége az emberi hibának, mint a műszakinak”.
A többi autós szerencsére ki tudta kerülni, így a férfi túlélte a balesetet, de súlyos sérüléseket szenvedett.
Mark Dickey gyomorbélrendszeri vérzése miatt rekedt 1040 méteres mélységben szeptember elején, szombaton kezdték kiemelni hordágyon.
Maja Zorica korosztályos válogatott jobbszélső volt.
Egy férfi holttestét találták meg egy összetört autóban az M5-ös autópálya Budapest felé vezető oldalán, a 18. kilométernél, az úttest mellett - közölte a Budapesti Rendőr-főkapitányság szombaton a police.hu oldalon.
A szerelvény a baleset miatt nem tud továbbmenni.
A két karambol egymástól két kilométerre történt.
A katasztrófavédelem búvárait is bevetették a mentőakcióban.
Az esettel kapcsolatban nemcsak a rendőrség, de a Honvédelmi Minisztérium is vizsgálódik.
Az utasok szerencsére időben el tudták hagyni a gépet.
Egyelőre nem lehet tudni, hogy mi okozta a balesetet.
A SungEel Hitech Hungary Kft.-nek két akkumulátorfeldolgozója is van Magyarországon, egy Bátonyterenyén, egy pedig Szigetszentmiklóson. Utóbbi jelenleg nem működik, a katasztrófavédelmi engedélyét egy súlyos, két ember halálát okozó robbanás miatt visszavonták. Egy másik üggyel kapcsolatban újdonság, hogy a Nógrád megyei kormányhivatal határozata egy helyen egy tavalyi bátonyterenyei eseményt is halálos balesetként említ. Cikksorozatunk második része, amelyben a magyarországi akkufeldolgozók baleseteit mutatjuk be kormányhivatali határozatok és jegyzőkönyvek nyomán.
A MÁV figyelmeztet, hogy a műszaki mentés elhúzódhat.