Életveszélyes manővert vettek videóra a zsúfolt M1-esen
Könnyen lehetett volna belőle súlyos baleset. A rendőrség is vizsgálja a felvételt.
Könnyen lehetett volna belőle súlyos baleset. A rendőrség is vizsgálja a felvételt.
Egy 40 tonnás monstrummal talán nem pont így kellene közlekedni lakott területen belül.
Nem sikerült rendesen kijavítani a hibát.
Magyarország legmélyebb pontján nyolc éve építettek emlékhelyet, de már olyan állapotban van, hogy nem igazán lehet turistacsalogatónak nevezni. Az oda vezető utakkal is van baj.
Ha őzet látunk, mindenképp lassítsunk, dudáljunk! Amennyiben az autó elé ugrik, az egyetlen megoldás a vészfékezés.
Ritkán látni olyan sorompómeghibásodást, melyet ma a kora reggeli órákban rögzítettek a szentendrei HÉV vonalán.
A rendőrség adatai szerint tavaly 42 külföldi sofőr halt meg itthon az utakon, és több mint kétszáz megsérült. Az egyik jobbikos képviselő kérdezte meg, szigorítják-e az ellenőrzéseket a ceglédberceli tragédia után.
Az útszakaszon csak 80 km/h-val lehetett volna hajtani, az Audi sofőrje viszont tövig nyomta a gázt.
A cseh rendőrök elrettentésül tették közzé azt a felvételt, amin egy életveszélyes kamionos előzés látható.
Ez a tábla egyedi módon hívja fel a figyelmet a kerékpáros közlekedés szabályainak betartására.
Itt a jó idő, rengetegen tartanak a Dunakanyarba, és az így kialakuló dugók elől egyesek nem túl szabályosan próbálnak menekülni.
Nem éppen mai találmány, mégsem árt időről időre felhívni a figyelmet az irányjelző használatára.
Akadnak olyan sofőrök, akik a jelek szerint egyáltalán nem foglalkoznak azzal, hogy milyen közveszélyes járműveket vezetnek.
Hollandiában a Kia sofőrje nem akarta elengedni a mögötte szirénázó mentőautót, ahol pedig kikerülhette volna őt a rohamkocsi, ott ráhúzta a kormányt a mentőre.
Szimulált valóság néven figyelemfelhívó akciót szervezett a rendőrség, melyben többek közt a művérnek is fontos szerepe volt.
Azonnali karbantartási munkákra van szükség a kőbányai önkormányzat uszodájában, ezért ma már ki sem nyitott.
A biztonsággal a jelek szerint ezúttal nem igazán foglalkozott a szülő, aki vélhetően nem jó kedvében, hanem kényszerűségből választotta a gyermekszállítás ezen módját.
Szerencsére hazánk messze nincs ennek a toplistának az elején, de persze egy ilyen statisztikán mindig van mit javítani.
A közlekedési szabályok mindenkire egyformán vonatkoznak, és azokat egységesen be kell tartani. Nemcsak az autósoknak, hanem a gyalogosoknak és a bicikliseknek is.
A feladat és az autó adott volt, ebből kellett kihozni a maximumot. A produkció viszont nem kicsit lett veszélyes.