A nap fotója: zebrán, vontatókötél felett emeltek át egy babakocsit Szombathelyen
Az autósok és a gyalogosok ezúttal egy igen ritka közlekedési helyzetet alakítottak ki, illetve oldottak meg egyedi módon.
Az autósok és a gyalogosok ezúttal egy igen ritka közlekedési helyzetet alakítottak ki, illetve oldottak meg egyedi módon.
A környezettudatos japán járgány tulajdonosának a jelek szerint egyszerre meglehetősen nagy szállítmányt kellett célba juttatnia.
Maga az alapötlet is igen abszurd, arról nem is beszélve, hogy a sofőr semmilyen védőfelszerelést sem viselt.
Jeges útfelületen csak az apró szögekkel felvértezett abroncsokkal lehet relatíve normálisan közlekedni, de ezek használata nem mindenhol engedélyezett.
Vázoljuk, hogy a csillagos német prémiummárka hogyan oldotta meg az önvezető autók és a járókelők közötti gesztusnyelvet.
Akad néhány olyan sofőr, aki akár csak egyetlen percnyi időnyereségért is bevállal egyszerre több szabálysértést.
Néhány egyszerű és olcsó eszköz, illetve némi odafigyelés elég ahhoz, hogy sötétben kevesebb baleset történjen.
Az új technológia révén jelentősen csökkenthető a piros lámpánál történő várakozási idő, a károsanyag-kibocsátás. És nem mellesleg a stressz is.
Egy autóroncs, ami mellé elég néhány szó, és rögtön képben leszünk, milyen veszélyes a vezetés közbeni mobilozás.
Ezt a speciális lámpát még a legmodernebb autókban is kézzel kell szabályozni, és ha rosszul használjuk, akár 30 ezer forintra is büntethetnek érte.
Kíváncsiak lennénk a sofőr magyarázatára, hogy miért használta a nem éppen neki szánt aszfaltcsíkot.
Simán ráment a több mint 20 tonnás busz a maximum 10 tonnás teherbírású hídra, jól be is horpadt alatta, amerre ment.
Sérülést okozhat az Aldi fészekhintája, visszahívja a cég az összeset.
Az autóval közlekedők számára kevés félelmetesebb élmény van, mint amikor szembejön valaki a körforgalomban. Ezúttal szerencsére nem történt baleset.
Kecskeméten épül egy ilyen, azt ígérik, megszűnnek a torlódások jobb lesz a gyalogosoknak, bicikliseknek is.
Rendőri forgalomirányítással ritkán találkozhatnak az autósok és a gyalogosok, ezért megkophat az ezzel kapcsolatos tudás. Ezért időről időre érdemes felfrissíteni azt.
Ezeket a motorosokat a jelek szerint nem igazán izgatja a saját maguk és többi közlekedő társuk biztonsága. Valamint a rendőröktől sem igazán tartanak.
Ez a sofőr a jelek szerint sem a közlekedésben részt vevő társai, sem a saját maga életét nem tartja sokra.
Három éve nősült meg, azóta nem vette le az ékszert. Ez eddig nem volt gond, pénteken viszont nem játszhatott miatta.
Az alapötlet roppant egyszerű: vészfékezéskor sem csúszik meg a kerék és az autó mindvégig irányítható marad.