Bulgáriában árulják ezt a Bugattiként gyorsuló 1200+ lóerős Audi S8-at
A világ legerősebb és leggyorsabb S8-asaként hirdetett kocsi kevesebb, mint 4 másodperc alatt ugrik fel 100-ról 200 km/h-ra.
A világ legerősebb és leggyorsabb S8-asaként hirdetett kocsi kevesebb, mint 4 másodperc alatt ugrik fel 100-ról 200 km/h-ra.
6 hengeres motorral, kéziváltóval és hátsókerék-hajtással támad a bajor gyártó kompakt újdonsága.
A Ford GT eddigi legextrémebb verziója több mint 800 lóerős teljesítményt szabadít rá az aszfaltra.
A Mercedes–AMG sosem készített még ennyire erős homologizált ügyfél-versenyautót.
A bajor sportkupé 6 hengeres motorjában találtak még jó néhány eddig szunnyadó lóerőt.
Javában folynak a bőven 700 lóerő feletti teljesítményű Bentley Mulliner Batur közúti tesztjei.
A Mercedes-AMG legújabb plugin hibrid modellje alig 3,3 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
Nemrég még csak a legkomolyabb szupertsportkocsik voltak képesek olyan sebességre, mint most az izmosabb divatterepjárók.
A 400 km/h-t meghaladó végsebességű, erősen limitált mennyiségben készült brit hiperautó ezen példánya vadonatúj, eddig még nem használták.
A legendás olasz sportkocsi ezen példányával eddig kevesebb mint 5 ezer kilométert tettek csak meg.
A GLS Maybach abszolút egyedi megjelenést biztosító kéttónusú fényezésének alaposan megkérik az árát.
Az eddigi legerősebb gyári RS7-es 0,2 másodpercet ver 0-100-as szintidő fronton a nem éppen lassú alapmodellre.
A négykarikás ingolstadti gyártó nagyobb turbóval növelte meg a teljesítményt, ami mellé csökkentett tömeg társul.
A mintegy 600 lóerős újdonság a hibrid technika ellenére is több mint 18 liter benzint fogyaszt 100 kilométeren.
A két turbóval megfújt 4,4 literes V8-as benzinmotor teljesítményét és nyomatékát sikerült még feljebb tornázni.
A BMW M GmbH legexkluzívabb modelljében a gyártó valaha készült legerősebb közúti 6 hengeres erőforrása rejtőzik.
A Nissan GT-R motorjával szerelt újdonság alig több mint 2 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100 km/h-ra.
Immár Magyarországon is elérhető a 911-es sportkocsi eddigi legkülönlegesebb, terepezésre kihegyezett új változata.
Megérkezett az újgenerációs Ranger Raptor, mely olyan masszív és szívós lett, hogy csak helyet kell foglalni benne és lényegében indulhatunk is vele egy Baja versenyen. V6-os benzinmotor, mindent elviselő okos Fox futómű, komoly terepgumik - az ausztrál fejlesztők nem viccelnek.
Ilyen az, amikor egy kocsi automata váltós kivitele olcsóbban hazavezethető, mint a manuális egységgel szerelt verzió.