Felbecsülhetetlen értékű szuperritka Ferrari vár új gazdára
A 288 GTO sem jön gyakran szembe az utakon, a 288 GTO Evoluzione viszont még nála is sokkal ritkább.
A 288 GTO sem jön gyakran szembe az utakon, a 288 GTO Evoluzione viszont még nála is sokkal ritkább.
Íme a megoldás azok számára, akik esetleg kevésnek találják a biturbó V8 503 lóerős teljesítményét.
Az olasz gyártó újdonsága stílusos formában egyensúlyoz a sportosság és a luxus határmezsgyéjén.
Immár itthon is rendelhető az M GmbH első plugin hibrid modellje, a 653 lóerővel startoló, alapáron világító vesés XM.
A bajor gyártó új SUV-ja az első plugin hibrid hajtásláncú szupersportos M-es modell.
A kékvérű brit luxusmárka kisebbik szedánjának motorjában találtak még néhány eddig szunnyadó lóerőt.
A bajor gyártó utolsó hibrid rásegítés nélküli M-es modelljéből várhatóan CS/CSL kivitel is érkezni fog.
Miközben szinte már minden a villanyautókról szól, a német tuningcég mindent kisajtol a Mercedes biturbó V8-as benzinpusztítójából.
A BMW M Hybrid V8 alig több mint 1 tonna tömegű, a teljesítménye viszont jóval 600 lóerő feletti.
A hatalmas X7 Alpina által nemesített verziója 12 másodperc magasságában katapultál 0-ról 200 km/h-ra.
Az erőhiányban abszolút nem szenvedő, de a 8 hengeres orgánumot elbukó újdonság hivatalos bejelentésére már nem kell sokat várnunk.
Immár hazánkban is elérhető a bajor gyártó 510 lóerős sportkombija.
A két turbóval megfújt V8-as erőforrás eddig sem szenvedett erőhiányban, most azonban kicsit még potensebb lett.
A bőven 1000 Nm feletti nyomatékú újdonsággal akár 333 km/h tempó is elérhető.
A remek biturbó V6-os benzinmotorban sikerült még találni néhány extra lóerőt.
A Pagani bemutatta az immár 11 éves múltra visszatekintő Huayra utódját, az Utopiát.
Hazánkba is érkezett egy példány a Giulia erősen limitált sorozatú kőkemény sportverziójából.
A Bentley Bentayga S nem kér elnézést, minden sebességtartományban hatalmasat lép.
A Porsche legújabb modelljei ismét bebizonyították, hogy nem feltétlenül a legerősebb és legdrágább sportkocsiban részesülhetünk a legkomolyabb vezetési élményben - kipróbáltuk a 911 GT3-at és a 718 GT4 RS-t.
Nem feltétlenül akar a legerősebb és leggyorsabb lenni, stílusból és luxusból viszont továbbra is messze a legtöbbet kínálja az immár az AMG által kifejlesztett vadonatúj SL. Meghajtottuk a Mercedes libabőröztető V8 hangú és igen iszákos új roadsterét.