Hamarosan végleg elbúcsúzhatunk Magyarország egyik legismertebb cégnevétől
Mostantól csak jelzésértékű módon tüntetik fel a Sága márkajelzést a Master Good baromfihústermékein: fokozatosan kivezetik Magyarország egyik legismertebb brandjét.
Mostantól csak jelzésértékű módon tüntetik fel a Sága márkajelzést a Master Good baromfihústermékein: fokozatosan kivezetik Magyarország egyik legismertebb brandjét.
A kitűnés és a különbözőség minden márka szempontjából fontos. Ugyanakkor nem mindegy, hogy valami mást mondunk, vagy valamit másképpen mondunk.
A nagy presztízsű New York-i Graphis dizájnmagazin egy kis magyar fürdőruhagyártó kkv legújabb kollekcióját is díjazta. A Manta 6 éve szállt versenybe a legnagyobb nemzetközi sportszermultikkal, ma már csúcsminőségű FINA-engedélyes sportruháik is vannak, amelyekben már a világversenyek sztárjai is döntögethetik a csúcsokat.
Az alapítók egyszer csak azt vették észre, hogy cégük nevével tele lett az internet, ami minden startup álma. Csakhogy a hírek nem a Grexit nevű szoftver szolgáltatásról, hanem a görög állam unióból való lehetséges kilépéséről szóltak.
A humoráról és lumpen életmódjáról elhíresült Tibi atya kezdetben csak néhány ezer főiskolást szórakoztatott, de a brand mögött álló csapat hamar rájött, hogy a részeges kitalált pap ismertsége pénzre is váltható. De mennyire volt tudatos a márkaépítés, és milyen stratégia van az atya nevével fémjelzett termékek bevezetése mögött? Megkérdeztük ministránsait.
Snoop Dogg ráugrott a kannabiszüzletre és Leaf by Snoop néven marihuánamárkát hozott létre. A termékek Colorado államban kaphatóak, ahol január óta minden nagykorú legálisan fogyaszthat marihuánát.
Először majdnem csődbe vitte a családot Ziggy, akinek átszállításhoz tizenötezer dollárért kellett magángépet bérelni, ma már azonban pénzt hoz a házhoz. A hirtelen az internet sztárjává váló házi kedvencnek ma már nemcsak saját weboldala és facebook profilja van, de webshopot is üzemeltet.