#brandépítés


Hogyan (ne) legyünk mások?
 

Hogyan (ne) legyünk mások?

A kitűnés és a különbözőség minden márka szempontjából fontos. Ugyanakkor nem mindegy, hogy valami mást mondunk, vagy valamit másképpen mondunk.

HVG Könyvek HVG Könyvek

Manta: Szép csendben világsiker lett a magyar sportmárka
 

Manta: Szép csendben világsiker lett a magyar sportmárka

A nagy presztízsű New York-i Graphis dizájnmagazin egy kis magyar fürdőruhagyártó kkv legújabb kollekcióját is díjazta. A Manta 6 éve szállt versenybe a legnagyobb nemzetközi sportszermultikkal, ma már csúcsminőségű FINA-engedélyes sportruháik is vannak, amelyekben már a világversenyek sztárjai is döntögethetik a csúcsokat.

Hercsel Adél Hercsel Adél


Tibi atya, avagy a hülyeségből is meg lehet élni
 

Tibi atya, avagy a hülyeségből is meg lehet élni

A humoráról és lumpen életmódjáról elhíresült Tibi atya kezdetben csak néhány ezer főiskolást szórakoztatott, de a brand mögött álló csapat hamar rájött, hogy a részeges kitalált pap ismertsége pénzre is váltható. De mennyire volt tudatos a márkaépítés, és milyen stratégia van az atya nevével fémjelzett termékek bevezetése mögött? Megkérdeztük ministránsait.

Varga Szabolcs Varga Szabolcs


Utazó celebdisznó húzta ki a családot az adósságból
 

Utazó celebdisznó húzta ki a családot az adósságból

Először majdnem csődbe vitte a családot Ziggy, akinek átszállításhoz tizenötezer dollárért kellett magángépet bérelni, ma már azonban pénzt hoz a házhoz. A hirtelen az internet sztárjává váló házi kedvencnek ma már nemcsak saját weboldala és facebook profilja van, de webshopot is üzemeltet.

hvg.hu hvg.hu