#divatmárkák


El ne higgye, hogy egy 2000 forintos póló fenntartható lehet
 

El ne higgye, hogy egy 2000 forintos póló fenntartható lehet

Baktériummal színezett anyagok, bambuszszövet, újrahasznosított poliészter, vegán bőr és társaik: a Föld és a környezetszennyező divatipar mentsvárai – legalábbis a közvélemény és az ezeket használó divatmárkák szerint. De vajon mennyire törekszik zöldülésre a textilgyártás?

Dobos Emese Dobos Emese

Dúl a divatháború: a luxus a plázába menekül
 

Dúl a divatháború: a luxus a plázába menekül

Bajban vannak a nagy divatházak a fast fashion térhódítása miatt: a következő szezonra szánt luxusportékáikat pillanatok alatt lemásolják a tömeggyártók. A felső kategóriás ruhaboltok sorra költöznek be az elegánsabb bevásárlóközpontokba.

G. Tóth Ilda G. Tóth Ilda



Csökkent a H&M eredménye
 

Csökkent a H&M eredménye

A svéd Hennes and Mauritz (H&M) divatházlánc adózás előtti eredménye 15 százalékkal, 4,85 milliárd svéd koronára csökkent június-augusztusban az előző év azonos időszakához képest, ami kissé felülmúlja az elemzők által várt 4,66 milliárd koronás eredményt.

MTI MTI