Az öt leggyakrabban adott béren kívüli juttatás közül csak kettő hasznos a dolgozók szerint
Mennyire félnek attól, hogy megszűnik a munkahelyük, és mit tehet a munkahely, hogy vonzó legyen a dolgozók számára? Erről készült egy nagyobb felmérés.
Mennyire félnek attól, hogy megszűnik a munkahelyük, és mit tehet a munkahely, hogy vonzó legyen a dolgozók számára? Erről készült egy nagyobb felmérés.
A járvány miatt megváltozott munkakörülmények arra kényszerítik a cégeket, hogy új módszerekkel próbálják magukhoz csábítani a képzett munkaerőt, illetve megtartani a régit. A figyelem anyagilag is megtérül.
A változó piac miatt a cégeknek a termékeik jó reklámja mellett egyre több energiát érdemes fordítaniuk az “employer brandingre”, hogy a vállalat is minél hitelesebb és népszerűbb legyen a munkaerőpiacon. Amellett, hogy körüljárjuk a brandépítés előnyeit, mutatunk pár tippet arra is, hogy mire érdemes ügyelnie annak a cégnek, amelyik a munkavállalóit bevonja saját népszerűsítésébe.
Azok a vállalatok találják meg a legnagyobb eséllyel a megfelelő alkalmazottakat, amelyek folyamatosan figyelik, mit gondolnak róluk a lehetséges, illetve a már felvett munkatársak.
A Z generáció tagjainak több mint harmada csupán néhány hónapot tölt munkahelyén, de összességében 70 százalékukat egy évnél tovább nem tudja megtartani a munkahely. Egyáltalán nem probléma számukra továbbállni, ha valamiért nem tetszik a munkahelyük. Viszont a nyelvtudásuk nekik is hiányos.