#fehérnemű modell


 

"Nálunk hangosan kiröhögték a dagikat" - van-e esélye egy új szépségideálnak?

Egyre többször találkozunk a médiában olyan modellekkel, akik nem felelnek meg a hagyományos elvásároknak: divat a plus size, a testi hiba és a ráncos bőr a kifutón, de vajon nem több a másság mutogatása, mint múló dili, amit kihasználnak a divatcégek a feltűnősködésre? A nők nagy része még mindig arra törekszik, hogy karcsúbb legyen, mert az elfogadottabb. A harmonikus szépséget kétséges, hogy meg lehet dönteni a szépségiparban, a hétköznapi nők viszont szívesen látják a kevésbé tökéletes alkatokat is a reklámokban.

Lukács Andrea Lukács Andrea









Mellbimbók csipkében – nagy fotó
 

Mellbimbók csipkében – nagy fotó

Bár az Etam ruhamárka elsősorban nem szélsőséges szenvedélyességéről híres, legutóbbi fehérnemű-divatbemutatójukon sikerült néhány határozottan izgalmas darabot elővezetni.

life-style.hu life-style.hu

Nadal az Armani reklámarca lett
 

Nadal az Armani reklámarca lett

Rafael Nadal, a férfi tenisz világelsője élvezi, hogy David Beckham és Cristiano Ronaldo után ő lett az Emporio Armani divatcég alsóneműinek és farmerjainak új arca, s ezáltal szexszimbólummá vált.

MTI MTI