szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Rafael Nadal, a férfi tenisz világelsője élvezi, hogy David Beckham és Cristiano Ronaldo után ő lett az Emporio Armani divatcég alsóneműinek és farmerjainak új arca, s ezáltal szexszimbólummá vált.

A spanyol világsztár az ausztrál nyílt bajnokságon Marin Cilic felett aratott nyolcaddöntős sikere után válaszolt újságírók kérdéseire, akik közül többen a nem rég indult fekete-fehér reklámkampányról faggatták.

"Fantasztikusan érzem magam, egyáltalán nem zavarnak a bekiabáló hölgyek" - mondta mosolyogva arra a kérdésre válaszolva, hogy nem vonják-e el a figyelmét a játéktól a neki sikongató női rajongók. Nadal a fotózásról lelkesen beszélt, elmondta, nagyszerűen érezte magát, s kifejezetten élvezte a képek készítését.

"Mindig jó új dolgokat felfedezni, s a divatvilágot korábban nem ismertem. A fotózás nagyon hosszú volt, de végig jól éreztem magam" - mesélt élményeiről a spanyolok kilencszeres Grand Slam-győztese.

A világelsőt ezt követően egy női riporter arról faggatta, hogy szexinek tartja-e a képeit, amire Nadal kitérően válaszolt, s visszakérdezett, s az újságíró igenlő válaszára úgy reagált: "Örülök, ha tetszenek!"

A kampány februárban indul majd be igazán, s a spanyol játékosról készült óriásplakátok a cég tavaszi és a nyári kollekcióját mutatják majd be.

Egy TikToker elmagyarázta, hogy a pápa halott, a Vatikán szalad az összeesküvés-elméletek után

Egy TikToker elmagyarázta, hogy a pápa halott, a Vatikán szalad az összeesküvés-elméletek után

„Disznóvágás” rabszolgák ezreivel: így dolgoznak az internetes csalók, akik az ön pénzére is utaznak

„Disznóvágás” rabszolgák ezreivel: így dolgoznak az internetes csalók, akik az ön pénzére is utaznak

Az EU visszavág Trumpnak, ikonikus amerikai termékekre vet ki vámokat

Az EU visszavág Trumpnak, ikonikus amerikai termékekre vet ki vámokat

Megint előkerült, hogy újra vizsgázzanak autóvezetésből a 70 év felettiek

Megint előkerült, hogy újra vizsgázzanak autóvezetésből a 70 év felettiek