szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

A mindent elborító szexiség közepette tényleg nem könnyű olyan fehérnemű hirdetési kampányt készíteni, amelyre az...

A mindent elborító szexiség közepette tényleg nem könnyű olyan fehérnemű hirdetési kampányt készíteni, amelyre az emberek felkapják a fejüket. Különösen igaz ez Franciaországra, ahol a Victoria's Secret-féle szinte már parodisztikus, csücsörítős-pucsítós ábrázolásra kisebb az igény. A lenti videó alapján azonban az Aubade kampányának kedvező volt a fogadtatása. Párizs belvárosában, egy aránylag ismert utcában 10 napon keresztül egy áttetsző függöny mögött modellek vetkőztek, táncoltak, egyfajta "szomszédlány" érzést keltve. A valódi cél persze az Aubade termékei iránti figyelem felkeltése, ami valószínűleg elég jól sikerült.

Mennyire a miénk Tóth László? Mégis mennyire magyar A brutalista, amelyet hétfő hajnalban Golden Globe-okkal halmoztak el?

Mennyire a miénk Tóth László? Mégis mennyire magyar A brutalista, amelyet hétfő hajnalban Golden Globe-okkal halmoztak el?

Az iskolázatlan, alkoholista zseni, aki a fél világgal megszerettette az állatokat – száz éve született Gerald Durrell

Az iskolázatlan, alkoholista zseni, aki a fél világgal megszerettette az állatokat – száz éve született Gerald Durrell

1, azaz egy hidrogénhajtású buszt venne a MÁV – 131 dízelbusz mellett

1, azaz egy hidrogénhajtású buszt venne a MÁV – 131 dízelbusz mellett

Kóborló emut videózott egy kutyasétáltató Szegeden

Kóborló emut videózott egy kutyasétáltató Szegeden