szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

A mindent elborító szexiség közepette tényleg nem könnyű olyan fehérnemű hirdetési kampányt készíteni, amelyre az...

A mindent elborító szexiség közepette tényleg nem könnyű olyan fehérnemű hirdetési kampányt készíteni, amelyre az emberek felkapják a fejüket. Különösen igaz ez Franciaországra, ahol a Victoria's Secret-féle szinte már parodisztikus, csücsörítős-pucsítós ábrázolásra kisebb az igény. A lenti videó alapján azonban az Aubade kampányának kedvező volt a fogadtatása. Párizs belvárosában, egy aránylag ismert utcában 10 napon keresztül egy áttetsző függöny mögött modellek vetkőztek, táncoltak, egyfajta "szomszédlány" érzést keltve. A valódi cél persze az Aubade termékei iránti figyelem felkeltése, ami valószínűleg elég jól sikerült.

A BKK-stop napján a MÁV arról tájékoztatta az elővárosi vonatok utasait, hogy rájuk most is lehet számítani

A BKK-stop napján a MÁV arról tájékoztatta az elővárosi vonatok utasait, hogy rájuk most is lehet számítani

Hogyan válhat az ország egyre kevésbé korrupttá, miközben egyre korruptabb?

Hogyan válhat az ország egyre kevésbé korrupttá, miközben egyre korruptabb?

Meghalt egy amerikai katona egy magyar kiképzési baleset közben

Meghalt egy amerikai katona egy magyar kiképzési baleset közben

Mit találnak ki manapság a 14-18 évesek azért, hogy jobban éljenek?

Mit találnak ki manapság a 14-18 évesek azért, hogy jobban éljenek?