#felmérés

Otthonülők a magyarok
 

Otthonülők a magyarok

A magyarok többsége inkább zenehallgatással, olvasással tölti a szabadidejét, a lényeg, hogy otthon végezhető program legyen - derül ki a Roper Reports Worldwide felmérés eredményeiből. Annak ellenére, hogy a magyarok híresen vendégszerető nemzet hírében állnak, az otthonukban vendégeket fogadók aránya jócskán elmarad az európai átlagtól.

MTI MTI



TV, internet, zene: erre használják a fiatalok a téli szünetet
 

TV, internet, zene: erre használják a fiatalok a téli szünetet

Hiába lenne több idejük, kevesebbet sportolnak és olvasnak, de többet néznek tévét, és ha lehet, még többet interneteznek a magyar fiatalok a karácsonyi ünnepek alatt - derül ki az MTV Hungary által végzett reprezentatív felmérésből. A csatorna év végi trendkutatásában többek között arra volt kíváncsi, mivel tölti idejét a 15-24 éves korosztály a téli szünetben.

hvg.hu hvg.hu


Óvatosak a magyar vállalatvezetők, de maradnak a munkahelyek?
 

Óvatosak a magyar vállalatvezetők, de maradnak a munkahelyek?

Óvatosak a magyar vállalatvezetők a közeli jövő kilátásait és a finanszírozási környezet alakulását illetően a környező országok cégvezetőihez hasonlóan. Régiónkban a stabilitás fenntartása és a munkahelyek megtartása a legfontosabb – derült ki az Ernst & Young legutóbbi felméréséből.

hvg.hu hvg.hu


Uzsoki-ügy: most többen utasítják el a kegyes halált, mint korábban
 

Uzsoki-ügy: most többen utasítják el a kegyes halált, mint korábban

Bár a lakosság többsége változatlanul elfogadja az eutanázia aktív vagy passzív formáját, az elmúlt két évben jelentős mértékben nőtt a „kegyes halált” teljesen elutasítók tábora. A Webbeteg.hu egészségportál megbízásából a Szinapszis Kft. 2011. november elején készített felmérést az eutanázia társadalmi megítéléséről.

hvg.hu hvg.hu