Elektromos kabrió is jön a biturbó V6-os új Maseratiból
A most debütált Maserati GranCabrio mindössze 14 másodperc alatt képes lenyitni a tetejét.
A most debütált Maserati GranCabrio mindössze 14 másodperc alatt képes lenyitni a tetejét.
Az új Porsche Taycan Turbo S alapára éppen csak 90 millió forint alatti.
A végsebességre kihegyezett McLarenből alig több, mint 106 darabot gyártottak, és ezek közül most eladó egy lényegében vadonatúj példány.
Az Urus biturbó V8-as benzinmotorjában a jelek szerint sikerült még találni 234 eddig szunnyadó lóerőt.
A triplamotoros Ford SuperVan 4.2 közel hangtalanul suhan igen komoly tempóval és akár 2 tonnás leszorítóerővel.
Megérkezett az igen komoly menetdinamikával és jó néhány 007-es funkcióval kecsegtető, közel félmillió dolláros alapárú vadonatúj Rezvani Beast.
A zöld rendszámos plugin hibrid XM 50e a BMW aktuális termékkínálatának egyik leglassabb M-es modellje.
A Porsche Macan elektromos verziójának csúcsmodellje több mint 2,4 tonnát nyom a mérlegen.
A magyar designer által rajzolt Mercedes CLE legsportosabb változatában egy picit hibrid és nagyon turbós 6 hengeres hajtáslánc található.
Megérkezett a Porsche első teljesen elektromos divatterepjárója, a vadonatúj Macan.
A megújult Cadillac CT5-V Blackwing egyértelműen a négyajtós amerikai izomautók királya.
A platós Teslának nem meglepő módon az ígértnél rövidebb a gyakorlati hatótávolsága.
Íme a bizonyíték arra, hogy az egy ideje már Magyarországon is kapható Hyundai Ioniq 5 N nem csak papíron villámgyors.
Az akár 800 kilométeres hatótávú Xiaomi SU7 a jövő hónap végén bukkanhat fel először az öreg kontinensen.
A kétfokozatú automata váltós amerikai újdonság puskagolyóként lő ki és a Brembo fékrendszernek köszönhetően igen rövid távon állóra is fékezhető.
Az 585 lovas Kia EV6 GT-nél 3,5 millió forinttal olcsóbb Ioniq 5 N nem kér elnézést, 3,4 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
A japánok bőven több mint 300 lóerős hot hatch modelljét a Mugen vette kezelésbe.
Itt a megoldás arra az esetre, ha az Urust esetleg még a legerősebb gyári formájában is picit unalmasnak találjuk.
A Porsche elektromos versenyautója a Michelin gumikat, a McLaren aksi töltöttségét és a kezdő sofőr önbizalmát egyaránt kegyetlenül gyilkolja, de néhány kör után olyan élménycunamit generál, hogy azt pártállástól függetlenül még a Holdról is látni lehet.
Retró designnal és akár 1000 lóerős teljesítménnyel hódít a legfrissebb GT-R.