Zéró villany: 1843 lóerős biturbó V8 a legújabb amerikai sporkocsiban
A Hennessey legfrissebb újdonsága a maximális leszorítóerőre és a legjobb köridőkre fókuszál.
A Hennessey legfrissebb újdonsága a maximális leszorítóerőre és a legjobb köridőkre fókuszál.
Az erőhiánytól abszolút nem szenvedő elektromos újdonság nagyobb, mint a BMW X7 és a Mercedes GLS.
Az átlagnál jelentősen nagyobb hatótáv záloga egy 140 kWh kapacitású akkumulátor.
Ez már olyasfajta gyorsulás, amely erősen megviselheti az emberi szervezetet.
A világ legerősebb és leggyorsabb S8-asaként hirdetett kocsi kevesebb, mint 4 másodperc alatt ugrik fel 100-ról 200 km/h-ra.
A bivalyerős öthengeres Audi motorral szerelt újdonságnak 2,5 másodperc is elég a 0-100-as sprinthez.
Javában folynak a bőven 700 lóerő feletti teljesítményű Bentley Mulliner Batur közúti tesztjei.
A Mercedes-AMG legújabb plugin hibrid modellje alig 3,3 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
Az újdonság még az Abarth Fiat 500e-nél is agresszívabb külsőt kapott.
Az eddigi legerősebb gyári RS7-es 0,2 másodpercet ver 0-100-as szintidő fronton a nem éppen lassú alapmodellre.
A négykarikás ingolstadti gyártó nagyobb turbóval növelte meg a teljesítményt, ami mellé csökkentett tömeg társul.
Az egyszemélyes olasz hibrid végsebessége meghaladja a 350 km/h-t.
A Zenvo újdonsága az elődjénél nagyobb teljesítménnyel és kisebb hátsó légterelővel támad.
A bőven több mint 1 000 Nm nyomatékú hátsókerék-hajtású sportkocsinak alaposan megkérik az árát.
Sportosabb külsővel és nagyobb teljesítménnyel támad a tuningolt Fiat 500e.
Az ötszemélyes Air Sapphire elképesztően gyorsul és bőven 300 km/h feletti a végsebessége.
Ilyen az, amikor egy kocsi automata váltós kivitele olcsóbban hazavezethető, mint a manuális egységgel szerelt verzió.
A szakértő kezek által kezelésbe vett M3 Touring teljesítménye 140 lóerővel gyarapodott.
A közel 2000 lóerős Rimac Nevera bebizonyította, hogy nemcsak 0-100-as gyorsulás tekintetében van ott a szeren.
A zuffenhauseniek legújabb elektromos modellje szinte ugyanúgy gyorsul, mint egy Forma–1-es autó. Beültünk a Porsche GT4 e-Performance-ba, mely németes alapossággal préselte ki belőlünk a levegőt. Az utolsó szusszig.