1000+ kilométeres hatótávú az új kínai villanyautó
Az átlagnál jelentősen nagyobb hatótáv záloga egy 140 kWh kapacitású akkumulátor.
Az átlagnál jelentősen nagyobb hatótáv záloga egy 140 kWh kapacitású akkumulátor.
Ez már olyasfajta gyorsulás, amely erősen megviselheti az emberi szervezetet.
A világ legerősebb és leggyorsabb S8-asaként hirdetett kocsi kevesebb, mint 4 másodperc alatt ugrik fel 100-ról 200 km/h-ra.
A bivalyerős öthengeres Audi motorral szerelt újdonságnak 2,5 másodperc is elég a 0-100-as sprinthez.
Javában folynak a bőven 700 lóerő feletti teljesítményű Bentley Mulliner Batur közúti tesztjei.
A Mercedes-AMG legújabb plugin hibrid modellje alig 3,3 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
Az újdonság még az Abarth Fiat 500e-nél is agresszívabb külsőt kapott.
Az eddigi legerősebb gyári RS7-es 0,2 másodpercet ver 0-100-as szintidő fronton a nem éppen lassú alapmodellre.
A négykarikás ingolstadti gyártó nagyobb turbóval növelte meg a teljesítményt, ami mellé csökkentett tömeg társul.
Az egyszemélyes olasz hibrid végsebessége meghaladja a 350 km/h-t.
A Zenvo újdonsága az elődjénél nagyobb teljesítménnyel és kisebb hátsó légterelővel támad.
A bőven több mint 1 000 Nm nyomatékú hátsókerék-hajtású sportkocsinak alaposan megkérik az árát.
Sportosabb külsővel és nagyobb teljesítménnyel támad a tuningolt Fiat 500e.
Az ötszemélyes Air Sapphire elképesztően gyorsul és bőven 300 km/h feletti a végsebessége.
Ilyen az, amikor egy kocsi automata váltós kivitele olcsóbban hazavezethető, mint a manuális egységgel szerelt verzió.
A közel 2000 lóerős Rimac Nevera bebizonyította, hogy nemcsak 0-100-as gyorsulás tekintetében van ott a szeren.
A zuffenhauseniek legújabb elektromos modellje szinte ugyanúgy gyorsul, mint egy Forma–1-es autó. Beültünk a Porsche GT4 e-Performance-ba, mely németes alapossággal préselte ki belőlünk a levegőt. Az utolsó szusszig.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban a BMW valaha készült legnagyobb nyomatékú sorozatgyártású modellje, az ólomnehéz hegyomlásnyi mivolta ellenére rakétaként gyorsuló iX M60, melynek utastere már-már földöntúli luxussal kényeztet.
Hangja ugyan továbbra sincs túl sok a petrolheadek számára kicsit se íze, se bűze Formula-E autóknak, de mostantól minden korábbinál erősebbek, fürgébbek és már "gyorstankolhatók" is a boxutcában. Jövünk minden részlettel a harmadik generációs autókról és főleg a Porsche-féle verzióról.