A Ford izgalmasabbá tette a Focus ST-t
A vezetési élményen ezúttal kivételen nem a teljesítmény növelése hivatott javítani.
A vezetési élményen ezúttal kivételen nem a teljesítmény növelése hivatott javítani.
A kékvérű brit luxusmárka kisebbik szedánjának motorjában találtak még néhány eddig szunnyadó lóerőt.
Turbó nincs benne, ellenben a hátsó kerekeit egy-egy külön villanymotor hajtja.
Elegendő mindössze 15 perc ahhoz, hogy az újdonság akkumulátorát 10-ről 80 százalékra töltsük fel.
A hatalmas X7 Alpina által nemesített verziója 12 másodperc magasságában katapultál 0-ról 200 km/h-ra.
Az ötszemélyes új crossover hipersportkocsikat megszégyenítő menetdinamikával támad.
Immár hazánkban is elérhető a bajor gyártó 510 lóerős sportkombija.
A teljesítmény nem növekedett, de a kinézet és a futómű kicsit még sportosabb lett.
A bőven 1000 Nm feletti nyomatékú újdonsággal akár 333 km/h tempó is elérhető.
A Bentley Bentayga S nem kér elnézést, minden sebességtartományban hatalmasat lép.
Az újkori GTO 200 lóerővel erősebb a 80-as évekbeli eredeti modellnél.
Eddig talán még nem találkoztunk ennyire sportos külső megjelenésű 223-as sorozatú S-Klasséval.
A GMC különleges rajtelektronikát szerelt környezettudatosnak mondott monstrumába.
A tuning ezúttal nem a turbónyomás növeléséről és a sportkipufogó beszereléséről szól.
Folyamatosan kényeztet és lesi minden kívánságunkat. Ügyel arra, hogy semmi se zavarja meg a nyugalmunkat. És egy óvatlan pillanatban nyakcsigolya roppantással kísért agyvelő zsugorítást eszközöl rajtunk. Teszten az iX M60, a a valaha készült legnagyobb nyomatékú BMW.
Az újdonság az ígéretek szerint rekordgyorsan abszolválja a 0–400–0 km/h-es produkciót.
Itt a megoldás azok számára, akik a nemrég debütált 666 lovas Urus Performante produkciójával sem teljesen elégedettek.
A több mint 650 lóerős újdonság csúcsmodelljébe 150 kWh kapacitású akkumulátor kerül.
A Solus igen vehemens mozgatásáról egy 10 ezres maximális fordulatszámú szívómotor gondoskodik.