Olyan helyre is hirdetést tesz a Facebook, ahová nem is gondoltuk volna
A Facebooknál teljes fordulatszámon pörögnek a Hírfolyam hirdetési zónái, így oda már nem tudnak többet elhelyezni. Most egy újabb ötletet találtak ki.
A Facebooknál teljes fordulatszámon pörögnek a Hírfolyam hirdetési zónái, így oda már nem tudnak többet elhelyezni. Most egy újabb ötletet találtak ki.
Ha a reklámköltés versenyszám lenne, Donald Trump kerülne ki belőle győztesen, az amerikai elnök vezeti ugyanis a politikai hirdetésekre költők névsorát a Facebookon.
A Facebook az amerikai felhasználók egy szűk csoportján már teszteli a hírfolyamban megjelenő újfajta hirdetéseket. A kiterjesztett valóság segítségével megjelenített termékek sokkal jobb vásárlási élményt kínálnak, mint amilyet eddig ismertünk.
Szorul a hurok azoknak a hirdetőknek a nyaka körül, akik átverik a Facebook felhasználóit. Jön a hirdetések értékelése, ami megmondja, mennyire voltak elégedettek a vásárlók.
Egy év leforgása alatt sem változtatott hirdetési rendszerén a Facebook, így továbbra könnyen át lehet nyomni egy diszkriminatív reklámot az oldalon. Megoldás lenne rá, de azt épp a Facebook miatt nem lehet alkalmazni.
A Facebook ezentúl azt is figyeli majd, hogy valaki véletlenül vagy direkt kattintott-e egy hirdetésre. Előbbit nem számolják majd el.
A legnagyobb hirdetésmegjelenítő rendszert üzemeltető Google letiltja a hirdetéseket az álhírek közlésére szakosodott weboldalakról. A Facebook is szigorúbban lép fel ezután.
Zuckerbergéknek elegük lett abból, hogy egyre többen használnak valamilyen szoftvert a reklámok elrejtésére. Blokkolni kezdték a blokkolókat.
Eddig, ha bejelzett a Messenger alkalmazás, biztosak lehettünk benne, hogy valamelyik ismerősünk (ismerőse) írt ránk. Ez most megváltozik.