Döntött a parlament, a pénz nem számít: zöld út a korlátlan kampányköltésnek
A parlamenti választásokon minden párt annyit költhet ezentúl, amennyit akar – már jövőre is.
A parlamenti választásokon minden párt annyit költhet ezentúl, amennyit akar – már jövőre is.
Facebook- és Google-hirdetésekre 2,1 milliárdot költött a kormányoldal a júniusi választást megelőző fél évben – számolta össze a Political Capital. Ez az összeg csak a közösségi médiás költés, és önmagában több, mint a 2022-es országgyűlési választásokon érvényes összes kampányköltés limitje.
Gattyán György csalódott a választási eredmény miatt, saját pártja helyzetértékelőjére se ment el. Részben új néven, a mostani alelnökkel folytatják, de tartalommal továbbra sem töltik meg a mozgalmukat.
Csaknem 60 millió forint adományt kapott novemberig az ellenzék miniszterelnök-jelöltje.
Nem az Állami Számvevőszék, hanem a jogszabály változott – mondja Holman Magdolna főtitkár arra, hogy sokak jelentős változást tapasztaltak a szervezet hozzáállásában a Jobbik 2017-es vizsgálatától kezdve. Holman Magdolna a pártpolitikai szerepet visszautasítja. Interjú Állami Számvevőszék főtitkárával.
Az utolsó fillérig elköltötte az Együtt a kampánytámogatást, már csak társadalmi munkában tudja elvégezni munkatársuk az elszámolást.
A telefonos kampány került a legtöbbe a nolimpiásoknak, az operatív költségek közül pedig az olykor népharag tárgyává vált aláírásgyűjtő pultok vitték el a legnagyobb részt.
Simicska Lajos cége megdöbbentően olcsón számította meg a Fidesznek a plakáthelyeket 2010-ben. De ez még nem minden, a 24.hu birtokába jutott elszámolás szerint a későbbi kormánypárt a valós összeg egyharmadát jelentette az Állami Számvevőszék felé.