#kupon-bónusz

Havi százezer kupont veszünk, élen a Bónusz Brigád
 

Havi százezer kupont veszünk, élen a Bónusz Brigád

A bónuszokat/kuponokat értékesítő cégek közötti ádáz küzdelem a vásárlókért nem csökkent 2012-ben sem. Az erőteljes verseny érthető – minden mért adat arról tanúskodik, hogy ez a piac ugyanolyan dinamikával növekszik továbbra is, ahogy azt az előző évben láthattuk. A GKIeNET és a Budapesti Corvinus Egyetem Infokommunikációs Tanszékének közös kutatása alapján 2012 első öt hónapjában a Bónusz Brigád volt a piacvezető.

hvg.hu hvg.hu

 

"Akit bedobnak a Tékozló Homárba, az lényegében lehúzhatja a rolót"

Az online kereskedelem elsősorban a több mint nyolcvanszoros árbevételt produkáló kuponos vásárlásnak köszönhetően fejlődött 2011-ben. De internetes harisnyaáruházzal éppúgy lehetett sikereket elérni, mint márkás termékek zárt fogyasztói klubokban való értékesítésével. Kis Gergelyt, az internetgazdaságot kutató GKIeNet ügyvezető igazgatóját kérdeztük a honi internetes kereskedelem elmúlt évéről.

Szabó M. István Szabó M. István

-20 százalék: Instant kuponokkal újít egy mobilos alkalmazás
 

-20 százalék: Instant kuponokkal újít egy mobilos alkalmazás

Több mint 50, például a Subwaynél és a Häagen-Dazsnál beváltható mobilkupon-ajánlattal, illetve egy életmód „zsebmagazinnal” indul az ingyenesen letölthető SmartShopper alkalmazás béta verzióban. Az app Android és iPhone tulajdonosok számára biztosít helyfüggő, csak egy gombnyomást igénylő vásárlási kedvezményeket.

hvg.hu hvg.hu