#közlekedés

Kilencedik napja tart a dugó Peking mellett
 

Kilencedik napja tart a dugó Peking mellett

Kilencedik napja araszolnak a teherautók a 110-es autópálya és a Peking-Tibet autópálya keleti szakaszán, ahol a kisebb balesetetek és lerobbant autók után most útfelújítások is lassítják a forgalmat. Az állami CNR rádió szerint a sor már több mint 100 kilométer hosszú.

hvg.hu hvg.hu

Baleset miatt torlódás az M0-ás autópályán
 

Baleset miatt torlódás az M0-ás autópályán

Négy-öt kilométeren torlódtak fel az autók az M0-ás déli szakaszán, mert öt autó összeütközött vasárnap délután az M5-ös autópálya felé vezető oldalon a 28-as kilométernél - közölte a rendőrség és az Útinform.

MTI MTI



 

"Ahová vonat jár, a buszt nem támogatja majd az állam"

A vasúti közlekedésnek szavaz előnyt a kormány, ha valahová elfogadható színvonalon és gyakorisággal jár vonat, ott a buszközlekedést külön nem fogják támogatni - mondta a Hírszerzőnek adott interjúban Völner Pál közlekedési és energetikai államtitkár.

hvg.hu hvg.hu



Közbringa-rendszer Budapesten
 

Közbringa-rendszer Budapesten

Európa számos városában (Bécs, Párizs, Lyon, stb.) már régóta használatban van a közbringa-rendszer, de hamarosan Budapesten is igénybe lehet venni, ugyanis jövőre megérkezik a fővárosunkba is.

hvg.hu hvg.hu






Nagyvárosi leckék
 

Nagyvárosi leckék

Hibázásra-szemtelenkedésre ösztönző közlekedésszervezési megoldásoknak is szerepük van abban, hogy egymás farkasaiként autózunk. A HVG házi felmérésekkel és a nagyvárosokban naponta autózók körében végzett közvélemény-kutatással vizsgálta a bosszantó közúti típushelyzeteket, illetve a sofőrök reakcióit.

Muck Tibor, Schweitzer András Muck Tibor, Schweitzer András

HVG-összeállítás a magyarok közlekedési moráljáról
 

HVG-összeállítás a magyarok közlekedési moráljáról

Hibázásra-szemtelenkedésre ösztönző közlekedésszervezési megoldásoknak is szerepük van abban, hogy egymás farkasaiként autózunk. A HVG házi felmérésekkel és a nagyvárosokban naponta autózók körében végzett közvélemény-kutatással vizsgálta a bosszantó közúti típushelyzeteket, illetve a sofőrök reakcióit.

HVG HVG

Hogyan nézzen ki Budapest közlekedése 2035-ben?
 

Hogyan nézzen ki Budapest közlekedése 2035-ben?

Az 1-es villamossal a jövőben Dél-Budára is át lehet majd utazni, a vonalat a Fehérvári útig hosszabbítják meg. Erről a fővárosi közgyűlés június 3-án hozott döntést, uniós támogatással indul hamarosan a beruházás. Lenne még fejleszteni való a főváros közlekedésében, kétség nem fér hozzá. De mit tervezünk, illetve mit terveznek nekünk? Budapest Közlekedési Rendszerének Fejlesztési Terve nem számít újdonságnak, több mint egy éves már, de talán érdemes levenni a polcról, és leporolni most, hogy újabb lépésekre került sor. Mások azonban úgy gondolják, a terv eleve azért született, hogy a polcon porosodjon.