Hétvégén metrópótló jár az Örs vezér tere és a Puskás Ferenc Stadion között
Pályakarbantartás miatt.
Pályakarbantartás miatt.
Fonti Krisztina szerint a fogaskerekű működésének biztosítása fontosabb feladata lenne a fővárosnak, mint egy többszáz milliós rózsakert vagy a súlyos pénzekért fenntartott brüsszeli iroda.
A megengedett ötvenes tempó közel háromszorosával hajtott.
A következő hetekben helyreállítják a Clark Ádám téren a körforgalmat.
Októberben sem tűntek sokkal szabálykövetőbbnek a magyar autósok.
Az emelkedő energiaárak a tömegközlekedési szolgáltatásokat is elérték.
Két extrém példát is mutatott a közútkezelő, amikor figyelmetlen autósok okoznak kárt az eszközeikben.
Az EU-ban kötelező, nálunk azonban még mindig bajos a helyközi buszos piac liberalizációja. A MÁV évtizedes felmentést kap.
Budapest már Tarlós István idején sem tudott mit kezdeni a HÉV vonalaival, ezért a magyar állam, konkrétan a MÁV 2016. november 1-én átvette a fővárosi gyorsvasúti rendszer üzemeltetését. Az ezt követő öt évben semmit sem fejlődött a HÉV-üzem, és most úgy néz ki, hogy még legalább tíz évig velünk maradnak a jelenlegi HÉV-vonalak, és az ott közlekedő járművek is, miközben pár milliárd már így is elment a semmire.
A Deák téri állomáson fognak füstpróbát tartani a hétvégétől.
Műszaki hiba miatt meg kellett szakítani egy Egyiptomba tartó charterjárat felszállását Ferihegyen. Az egyik utas várakozás közben ittasan üvöltözni kezdett a személyzettel, rendőröket hívtak rá.
Közel száz ilyen dobozt telepítenek országszerte, mert a rendőrség szerint pozitív hatással van a közlekedésbiztonságra.
A leállás a ki- és belépő irányú forgalmat egyaránt érinti.
Centiken múltak a balesetek részben a látási viszonyok miatt.
Ezúttal a teherautósokat ellenőrizték a rendőrök Somogy megyében, hogy minél kevesebb szabálytalankodó legyen az utakon.
Mindenszentek és halottak napján bizonyos temetőket érintő járatok sűrűbben, és nagyobb befogadóképességű járművekkel indulnak. Két útvonalon pedig rendkívüli járatok is közlekednek majd.
A II. kerületben és Újbudán is drágább kategóriába soroltak át területeket, Józsefvárosban pedig a Rákóczi téri mélygarázs díját emelték.
Közlekedő emberek, nem pedig biciklisek, rolleresek vagy autósok vannak – vallja Halász Áron fenntartható közlekedési szakértő, aki a kerékpáros aktivizmustól jutott odáig, hogy már nem elsősorban biciklisnek tartja magát, és az autóellenességet is elmaradott álláspontnak tekinti. A fenntartható város koncepciójának megvalósításán dolgozó szakember többek között az élhető város ismérveiről, a körúti bringasávról, a Lánchídról és a pesti alsó rakpart átalakításáról is beszél TEDx-videósorozatunk ötödik részében.
Még a rendőrök is meglepődtek, hogy az ellenőrzésen ugyanaz a példány került az útjukba.
Már egy kereke is eltűnt a magára hagyott járműnek.