Megmutatta a Mercedes, milyen, amikor 2-3 tonnás villanyautók csapódnak egymásnak
A cég műszaki központjában naponta akár öt töréstesztet is végeznek.
A cég műszaki központjában naponta akár öt töréstesztet is végeznek.
Nehéz elképzelni, hogy nem észlelte, milyen állapotban vannak a gumik.
A magyarországi akció része az egész európai kezdeményezésnek, amelyhez a magyar rendőrség is csatlakozott.
Éjféltől reggel 6-ig nincs helye az utakon sofőrként a friss jogsisoknak egy EU-s tervezet szerint.
Az egyedi festésű átkelő egy óvoda és egy bölcsőde közvetlen közelében található.
Elsősorban a biztonsági öv, illetve a gyermekülések használatát nézik most.
Ki ne látott volna már olyan jelenetet, hogy tudomást sem véve a külvilágról, mobilozva lép le a járdáról valaki.
A rendőrök, a biztosítók, a szerelők, a gyártók és a tulajdonosok is örülnének, ha minél több adatot ki lehetne nyerni a kocsik fedélzeti számítógépeiből, de a rendszerek összekapcsolása adatvédelmi aggályokat vet fel. Az autós feketedobozok viszont már karnyújtásnyira vannak.
Az elmúlt néhány hét sem telt eseménymentesen az autópályákon a terelések közelében.
A jelenetek valóban felkavaró pillanatokat tartalmaznak.
Elegük lett a rollerkáoszból, komoly szigorítások jönnek.
Bár közel ötven éve kötelező Magyarországon a biztonsági övet használni, 2022-ben is kétezren sérültek meg autókban, akik nem csatolták be.
A szombati tömegszerencsétlenséget nem megszokott, hanem extrém időjárási viszonyok okozták – ezzel védekezett az M1-es autópályát üzemeltető Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő (MKIF) Zrt., miért nem védte semmi a pályát a por ellen. Magyarországon egyébként egyetlen autópálya sem rendelkezik porvihar elleni védelemmel, és a szél ellen sem lehet mit tenni.
Az állandó, fix traffipax-hálózat csak az első lépés lenne, a budapesti közlekedésbiztonsági stratégia számos egyéb eszközt tartalmaz. Beleértve a sebességcsökkentést, a legfeljebb 20-30 kilométer/órával használható útszakaszok aránya a jelenlegi 40 százalékról 61 százalékra nőne a fővárosban.
A halálos baleseteknél is egy egy számjegyű főút vezet.
Egységes és szigorú szabályokat vezetne be ezekre a közlekedési eszközökre és használatukra az Európai Unió.
A cél, hogy 2050-ben ne legyenek halálos közúti balesetek Budapesten.
A II. kerületben adománygyűjtéssel próbálják kiegészíteni az útfelújításra szánt költségvetést, annyira sok a kátyú – és annyira kevés a pénz.
A II. kerületi Fillér utca és Pengő utca sarkánál avatta fel az emlékpadot Őrsi Gergely, a kerület polgármestere.
Az erős szél miatt könnyen kialakulhatnak veszélyes közlekedési helyzetek.