Magyarországon az első igazi elektromos Mercedes-AMG, a 761 lóerős új EQS
A non-plus-ultra kategóriás sportos luxus villanyautó itthoni alapára bőven 60 millió forint felett alakul.
A non-plus-ultra kategóriás sportos luxus villanyautó itthoni alapára bőven 60 millió forint felett alakul.
A Genesis G90 nagyobb kivitelének hossza megközelíti az 5,5 métert.
Ez a megkímélt 17 éves Passat a széria legkülönlegesebb erőforrását vonultatja fel.
A belépőszintű modellben egy 286 lóerős 3 literes dízelmotor található.
A jelek szerint akadnak olyan piacok, ahol nemcsak az emelt karosszériás divatterepjárók adhatók el.
Fény derült a Stellantis konszern kompakt francia prémium modelljének a hazai árazására.
Az EQXX hivatalos leleplezésére 2022 elején kerül majd sor.
Hatalmas méret, rekordalacsony légellenállás, gigantikus akkumulátor, letaglózó gyorsulás és földöntúli luxus. Ezt tudja az S-osztály méretkategóriájában támadó EQS villanyautó, melynek alaposan megkéri az árát a Mercedes.
A különleges kéttónusú fényezés árából kis híján akár egy új Suzuki Vitara is kijön.
Immár összkerék-hajtású változatban is kapható a plugin-hibrid kivitelű S580 e.
Az újdonság nemcsak felvenni, hanem leadni is képes áramot, ha a helyzet úgy kívánja.
A méretes szabadidő-autó várhatóan 2024-ben kerül majd sorozatgyártásba.
A nyitható tetejű német sportkocsi új tulajdonosa képzeletben a 90-es évekbe repülhet vissza.
Immár hazánkban is rendelhető az EQS gyengébb és szerényebb hatótávú legolcsóbb változata.
A szupersportos luxusterepjáró bőven 5 másodperc alatt katapultál 0-ról 100 km/h-ra.
Egyedi külsővel és igen magas felszereltséggel támad a Panamera új limitált szériája.
A 70-es években nem nagyon létezett ennél fejlettebb, ennél nagyobb luxust kínáló szedán a piacon.
A négykarikás német gyártó megejtette a négyéves típus első komolyabb ráncfelvarrását.
A négykarikás német gyártó közel 9 évtized után támasztja fel a patinás luxusmárkát.
Mutatjuk, hogy hogyan nézne ki a napokban debütált új luxus SUV sportváltozata.