Hét nyelven beszélnek: globálisan márkázzák a Balatont
A világ legtekintélyesebb marketingkommunikációs ügynökségei szállnak be a Balaton hirdetésébe.
A világ legtekintélyesebb marketingkommunikációs ügynökségei szállnak be a Balaton hirdetésébe.
A kitűnés és a különbözőség minden márka szempontjából fontos. Ugyanakkor nem mindegy, hogy valami mást mondunk, vagy valamit másképpen mondunk.
Csaknem félszáz márka kialakítása után dobta piacra saját termékét Unger Zsolt. A márkaépítővel arról beszélgettünk, mi lehet egy márka sikerének a titka, és hogy milyen kihívásokkal szembesült Cinq Filles termékeivel, amelyek a mára Európa több országában kaphatók.
A következő években minden eddiginél jobban felértékelődik, hogy a cégek hogyan tudják a lehetséges munkavállalókat megtalálni és megnyerni maguknak, mindebben pedig a közösségi média megkerülhetetlenné válik.
Sok apró, meglepő praktika létezik a brandépítés hatékonyságának növelésére, egy kreatív elmétől azonban egészen megdöbbentő tippet kaptunk.