Megoldja a csoportos telefonálás problémáját a WhatsApp
A jövőben kevésbé lesz zavaró, amikor egy méretes csoportban hanghívást indít valaki – erről ugyanis csak egy értesítést kapnak majd a felek.
A jövőben kevésbé lesz zavaró, amikor egy méretes csoportban hanghívást indít valaki – erről ugyanis csak egy értesítést kapnak majd a felek.
A jövőben nem feltétlenül fogja látni a másik fél, ha ignoráltuk az egyébként megnyitott üzenetét – az Instagram ugyanis a kezünkbe adja a döntést, hogy szeretnénk-e ezt a másik tudtára adni.
Több felhasználó is arról panaszkodik a Redditen, hogy a Meta csak előfizetni enged a Facebook használatára, az ingyenes opció választása egyszerűen nem működik. A jelenséget magyar felhasználók is tapasztalták már.
A felhasználók jelzése alapján a Meta mesterséges intelligenciája különbséget tesz az izraeli és a palesztin gyerekek között, egyértelműen az utóbbiak kárára.
Az Európai Adatvédelmi Testület (EDPB) szerdán kötelező erejű határozatot fogadott el, amely megtiltja a Meta technológiai nagyvállalatnak, hogy a felhasználók személyes adatait vegye igénybe a célzott hirdetésekhez. Nincs több süti a Facebooknak.
A Meta hétfőn bejelentette, hogy az európai uniós szabályozásnak megfelelve elindítja az előfizetés ellenében hirdetésmentes Facebookot és Instagramot. Az árazás attól függ hogy ki milyen készülékről fizet elő.
Nyelvtani hibák javítására és a szöveg viccessé alakítására egyaránt képes, mesterségesintelligencia-alapú eszközön dolgozik a Facebook. Az első részletek már napvilágot láttak róla, sőt, ránézésre elég komoly készültségi állapotban van.
Az Instagram beállításainak mélyén van egy opció, amellyel jobb minőségben tölthetünk fel tartalmakat a közösségi oldalra – valamiért ez alapértelmezés szerint ki van kapcsolva, és nem is könnyű megtalálni. Mutatjuk, hol keresse.
Sokan fognak örülni a WhatsApp bevezetés előtt álló újdonságának, mellyel még bizalmasabbá válik a hangüzenetek küldése a platformon.
Mi jobb annál, mint ha van egy WhatsApp-fiókod? Természetesen az, ha kettő is van – gondolták az üzenetküldő üzemeltetői, így lehetővé tették, hogy egy felhasználó két SIM-kártyához tartozó fiókba is be legyen jelentkezve.
Újabb módon juttathatnak el tartalmakat követőikhez a Facebook-oldalak. A hírek, infók, szavazások és márkák különféle üzenetei közvetlenül a Messengerbe érkeznek majd. A most bejelentett csatornák az utóbbi idők legfontosabb újítását jelentik a platformon, mióta néhány hónapja lejjebb tekerte a Meta a Facebookra kitett tartalmak eléréseit.
Túl sok erőszakra buzdító tartalom és álhír terjed a Facebookon az izraeli-palesztin háborúval kapcsolatban, az EU büntethet, ha ez így marad.
Vagy megbarátkozunk a hirdetésekkel, vagy fizetünk – nagyjából így írható le a Facebookot és az Instagramot is üzemeltető Meta legújabb ötlete.
Még 2020-ban indult egy csoportos kereset a Meta (akkor még Facebook) ellen amiatt, hogy állítólag nem jelenítette meg a nőket és az idősebb személyeket célzó biztosítási hirdetéseket. Első fokon elutasították a beadványt, de azután másképp döntött a bíróság.
Rögtön három MI-újdonság is érkezik az Instagramba, a fotók szerkesztésének lehetőségei mellett matricákat is létrehozhatunk a segítségével, parancsokkal.
Több területen is fejlődött a Meta Ray-Bannal közös okosszemüvege, mely a Stories nevet is eldobta – egyebek mellett két, 12 megapixeles kamerát is kapott az újdonság.
A szombaton tartandó szlovákiai választások teszik először próbára az Európai Unió új, digitális szolgáltatásokra vonatkozó törvényét, melynek értelmében a közösségi médiaplatformok kötelesek bizonyítékot adni arról, ahogyan törlik a törvénybe ütköző, vagy külföldi propagandát terjesztő tartalmakat.
Már hivatalosan is lehet több profilunk a Facebookon, trükközés nélkül, miután a közösségi oldal maga vezette be az új funkciót. Ráadásul ezek kezelése is egyszerű és kényelmes lesz, nem kell állandóan ki- és bejelentkezni, ha váltani szeretnénk köztük.
Finomított a Facebook megjelenésén a Meta, több logótípust is módosítottak kissé, és a reakciók is új megjelenést kaptak.
A régi mondás szerint nem zörög a haraszt (ha a szél nem fújja), azaz valahonnan csak vehette néhány nagyobb médium, hogy WhatsApp-hirdetéseken gondolkozik a Meta. Viszont az üzenetküldőt működtető vállalat megalapozatlannak mondja ezeket a jelentéseket.