#mobilreklám

Vannak ám jó mobilreklámok is
 

Vannak ám jó mobilreklámok is

A mobilhirdetések egyre elterjedtebbé válnak hazánkban, mára tömegeket lehet elérni velük. Jelenleg a mobiljukon netet használók 79 százaléka, azaz 2,9 millió fő szokott készülékén mobilhirdetésekkel találkozni. Számukra fontosabb, hogy egy mobilreklám tájékoztasson, mint hogy szórakoztató legyen – derül ki az eNET és a Madhouse friss kutatásából, amely a mobilhirdetésekkel foglalkozik.

hvg.hu hvg.hu

Nem az érdekel minket, hogy néz ki
 

Nem az érdekel minket, hogy néz ki

Minden tíz mobilnetezőből nyolc rendszeresen belefut mobilhirdetésekbe, de csak minden negyediket érdekli, hogy az formailag passzoljon a megjelenési környezetébe. Tehát az egyáltalán nem mindegy, mit fogadnak el, vagy lépnek át a felhasználók akár gondolkodás nélkül is. Egy friss felmérés szerint a jó mobilreklám legfontosabb ismérve az, hogy tájékoztat.

hvg.hu hvg.hu