Százmillióért építhetik a magyar országimázst
Nyílt közbeszerzési pályázatokat ír ki a Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.) kreatív ügynökségek számára: külföldön Magyarország márkaépítésére, a határon belül pedig a belföldi utak népszerűsítésére.
Nyílt közbeszerzési pályázatokat ír ki a Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.) kreatív ügynökségek számára: külföldön Magyarország márkaépítésére, a határon belül pedig a belföldi utak népszerűsítésére.
Az Orbán-kormányt ért intenzív nemzetközi sajtóbírálatok nem egyenlők ugyan a nyugati országok vezetésének kritikáival, de szakértők szerint diplomáciai szinten mindenképpen visszaütnek.
A litván kormány különlegesen innovatív módot talált országa imázsának fellendítésére: a "nemzeti parfümöt".
A lehetőségek világa című, hétperces videóban az ország látványosságai mellett híres magyar találmányokat is bemutatnak - számolt be az RTL Híradó. A film egy nappal ezelőtt került fel a világhálóra, de a legismertebb videómegosztó oldalon már több tízezren nézték meg.
World of Potentials (Lehetőségek világa) címmel készült el Magyarország új imázsfilmje a soros magyar európai uniós elnökséghez kapcsolódóan - olvasható a videót elkészítő kommunikációs ügynökség szerdai tájékoztatásában.
A kormány újra életre hívta a Gyurcsány Ferenc által alapított Országmárka Tanácsot. A testület feladata, hogy kitalálja, mivel lehet népszerűvé, ismertté és azonosíthatóvá tenni Magyarországot.
Megújult az Országmárka Tanács, amely a kormány országkommunikációval kapcsolatos munkáját segíti.
A magyar kultúra és tudomány, az itthoni felsőoktatási intézmények hatékony külföldi képviselőjévé akarják átszerezni a Balassi Intézetet és az általa összefogott külföldi magyar kulturális intézetek hálózatát. Hatos Pál főigazgató szerint a racionálisabb, egységesebb működésre is törekszenek.
A Népszava szerint elképzelhető, hogy Rákay Kálmánt ("Philip") kérik fel a hamarosan felálló Országmárka Tanács titkári szerepére.
Minden idők legnagyobb külföldre irányuló országimázskampányát indította Izland, hogy visszarántsa az országot az Eyjafjallajökull vulkán kitörése miatti turisztikai mélyrepülésből - írja a Szívlapát blog szerzője.
Magyarország imázsát akarják javítani azok a tanácsadócégek és városfejlesztési szakemberek, akik közösen indítják el az Eleven Programot - hangzott el a szervezők szerdai sajtótájékoztatóján. A program elsősorban Budapest és a Duna szerepét emelné ki, de fel akarják hívni a figyelmet az óbudai gázgyár és a Rákosrendező környékének fejlesztésére is. Mindemellett majálisszerű programokat is szerveznének, amelyek a nagyközönség érdeklődését is felkeltik.
A napokban került fel a YouTube-ra egy 27 éves koppenhágai nő videója, amelyen gyermeke apját keresi. Az esetről azóta kiderült, hogy országimázsnak szánták.