Százmillióért építhetik a magyar országimázst
Nyílt közbeszerzési pályázatokat ír ki a Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.) kreatív ügynökségek számára: külföldön Magyarország márkaépítésére, a határon belül pedig a belföldi utak népszerűsítésére.
Nyílt közbeszerzési pályázatokat ír ki a Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.) kreatív ügynökségek számára: külföldön Magyarország márkaépítésére, a határon belül pedig a belföldi utak népszerűsítésére.
Az Orbán-kormányt ért intenzív nemzetközi sajtóbírálatok nem egyenlők ugyan a nyugati országok vezetésének kritikáival, de szakértők szerint diplomáciai szinten mindenképpen visszaütnek.
A lehetőségek világa című, hétperces videóban az ország látványosságai mellett híres magyar találmányokat is bemutatnak - számolt be az RTL Híradó. A film egy nappal ezelőtt került fel a világhálóra, de a legismertebb videómegosztó oldalon már több tízezren nézték meg.
World of Potentials (Lehetőségek világa) címmel készült el Magyarország új imázsfilmje a soros magyar európai uniós elnökséghez kapcsolódóan - olvasható a videót elkészítő kommunikációs ügynökség szerdai tájékoztatásában.
Megújult az Országmárka Tanács, amely a kormány országkommunikációval kapcsolatos munkáját segíti.
A magyar kultúra és tudomány, az itthoni felsőoktatási intézmények hatékony külföldi képviselőjévé akarják átszerezni a Balassi Intézetet és az általa összefogott külföldi magyar kulturális intézetek hálózatát. Hatos Pál főigazgató szerint a racionálisabb, egységesebb működésre is törekszenek.
A Népszava szerint elképzelhető, hogy Rákay Kálmánt ("Philip") kérik fel a hamarosan felálló Országmárka Tanács titkári szerepére.
Magyarország imázsát akarják javítani azok a tanácsadócégek és városfejlesztési szakemberek, akik közösen indítják el az Eleven Programot - hangzott el a szervezők szerdai sajtótájékoztatóján. A program elsősorban Budapest és a Duna szerepét emelné ki, de fel akarják hívni a figyelmet az óbudai gázgyár és a Rákosrendező környékének fejlesztésére is. Mindemellett majálisszerű programokat is szerveznének, amelyek a nagyközönség érdeklődését is felkeltik.
A napokban került fel a YouTube-ra egy 27 éves koppenhágai nő videója, amelyen gyermeke apját keresi. Az esetről azóta kiderült, hogy országimázsnak szánták.
A litván kormány különlegesen innovatív módot talált országa imázsának fellendítésére: a "nemzeti parfümöt".
A kormány újra életre hívta a Gyurcsány Ferenc által alapított Országmárka Tanácsot. A testület feladata, hogy kitalálja, mivel lehet népszerűvé, ismertté és azonosíthatóvá tenni Magyarországot.
Minden idők legnagyobb külföldre irányuló országimázskampányát indította Izland, hogy visszarántsa az országot az Eyjafjallajökull vulkán kitörése miatti turisztikai mélyrepülésből - írja a Szívlapát blog szerzője.