Tájékoztatás vagy idegbaj: megosztó reklámfogás az amerikai boltokban
Nem látni, mi van a hűtők polcain, hanem a hűtőajtón futó reklámokat kell nézni.
Nem látni, mi van a hűtők polcain, hanem a hűtőajtón futó reklámokat kell nézni.
Egyszereplős tendert írt ki az MTVA a reklámfelületeinek értékesítésére. A várható nyertes cég tulajdonosai között Fidesz-közeli szereplőket találhatunk.
Garancsi István pont akkor szállt be az ESMA Reklám Zrt.-be, amikor eltörölték az úgynevezett lengőkaros hirdetések tiltását.
Az állami cég 110 millió forintot a Modern Media Group lapjainál költött el nukleáris energiát népszerűsítő hirdetési kampányában. Miközben a 888 és a Lokál.hu nézettségéről nincs hiteles adat, feltűnő, hogy az utóbbinál csaknem hatszor annyit költött az MVM, mint például az Indexnél.
A Nyerges Zsolt közvetlen és Simicska Lajos közvetett érdekeltségébe tartozó Publimont Kft. 260 milliós bevételt garantál a MÁV-nak.
Szolgáltatási koncessziós eljárást írna ki Budapest önkormányzata a BKV reklámfelületeinek hasznosítására, amelyből évente 720 millió forintos bevétel érkezhet a közlekedési társaság kasszájába.
Jelentősen növelte a negyedik mobilszolgáltató, az MPVI alaptőkéjét a cég három tulajdonosa a közelmúltban - írja a Világgazdaság pénteki száma. A Magyar Posta apportként saját gépjárműparkja reklámfelületeit hozta a cégbe.