Árral szemben: új kéziváltót kapott a BMW izgalmas modellje
A BMW Z4 hathengeres csúcsmodellje mostantól már nem csak nyolcfokozatú automata váltóval kapható.
A BMW Z4 hathengeres csúcsmodellje mostantól már nem csak nyolcfokozatú automata váltóval kapható.
Mutatjuk, hogy milyen egy igazi időkapszula állapotú régi Ferrari 328 GTS.
Az újdonság feladata, hogy kitöltse a normál Civic és annak Type R sportverziója közötti űrt.
Tavaly minden korábbinál többet adtak el a remek vezetési élménnyel szolgáló középmotoros Alpine A110-ből.
Az 585 lovas Kia EV6 GT-nél 3,5 millió forinttal olcsóbb Ioniq 5 N nem kér elnézést, 3,4 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
A sofőr, akit először kapcsoltak le a sportautóban, 110 helyett 226-tal hajtott.
A kompresszoros V8-as erőforrás nem szenved erőhiányban, akár harmadik fokozatban is simán túlpörgeti a kerekeket.
Retró designnal és akár 1000 lóerős teljesítménnyel hódít a legfrissebb GT-R.
Nagyobb részben már eddig is az övék volt, de egyedüli tulajdonosok lennének.
A bejáratósan új, szalonállapotú ős M3-asért átszámítva több mint 90 millió forintot kérnek Ausztriában.
A plugin hibrid Mercedes-AMG SL63 S E Performance kevesebb mint 3 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra, és 13 kilométert hangtalanul suhanva is képes megtenni.
Még jó ideig velünk maradhatnak a bajorok soros 6 hengeres és V8-as benzinmotorjai.
Amerikai, chilei, francia, kanadai, német és svájci segítők révén jutott fel extrém magasságba az alaposan megemelt különleges Porsche 911.
A hatalmas és ólomnehéz elektromos pickup padlógázra jobban gyorsul a legtöbb normál sportkocsinál.
A 770 Nm nyomatékú Ioniq 5 N alig 3,4 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra.
A dél-koreai gyártó a közeljövőben várhatóan belső égésű és zéróemissziós fronton is komoly fejlesztésekkel támad.
Nagyobb leszorítóerő, kisebb rugózatlan tömeg és komolyabb teljesítmény jellemzi az AC Schnitzer újdonságát.
A brit márka jövőben érkező modelljei már mind valamilyen hibrid hajtást fognak felvonultatni.
A szemrevaló külsejű Karma Kaveya kevesebb, mint 3 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra és közel 300-zal képes hasítani.
Ez a méregdrága Ferrari 250 GTO képzeletben egyenesen a 60-as évek elejére repít vissza bennünket.