Íme a teljesen új Ford Mustang California
A közelmúltban piacra dobott vadonatúj Mustangból megérkezett a GT California Special verzió.
A közelmúltban piacra dobott vadonatúj Mustangból megérkezett a GT California Special verzió.
Alacsony építési mód, látványos kupéforma, erős 6 hengeres motor, hátsókerék-hajtás és akár kézi kapcsolású váltó. Meghajtottuk a BMW M GmbH utolsó őszinte benzinmotoros sportmodelljét, a hibrid hókuszpókusz nélküli vadonatúj M2-t.
Az olasz cégnek annyi megrendelése van, hogy a gyártókapacitások már jó előre teljesen le vannak foglalva.
A minden korábbinál több új autót értékesítő olasz márkánál már 50 százalék feletti a részben elektromos hajtású modellek részesedése.
Egy méretes kompresszor gondoskodik a nem csekély extra teljesítményről.
Érkezőben a legerősebb Tesla Model S és Lucid Air elektromos autók vadonatúj német riválisa.
A vadonatúj Ferrari 296 Challenge kerekeit kizárólag egy biturbó 3 literes 6 hengeres motor hajtja.
A Nissan vázolja számunkra, hogy körülbelül hogyan kell elképzelni a jó öreg GT-R utódját.
A japán gyártó egy látványos külsejű és egzotikus hajtásláncú sportkupéval rukkolt elő.
Nincs semmilyen turbólyuk és a hibrid hajtás okozta tömegnövekedéstől sem kell tartani. Helyettük viszont egekig forgatható főtengelyt kapunk.
A szerény futásteljesítményű Ferrari F50-re vágyók most lecsaphatnak álmaik autójára, már amennyiben van közel 2 milliárd forintjuk a projektre.
A szívómotoros, kézi váltós és hátsókerék-hajtású 911 S/T-nek alaposan megkérik az árát.
A Hennessey limitált szériás Chevrolet Camaro ZL1 Exorcist Final Edition izomautója garantáltan ritkán jön majd szembe az utakon.
A Mercedes és a BMW nem éppen olcsó sportmodelljei egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek Európában.
A legfrissebb zuffenhauseni sportkocsi teljese neve Porsche 718 Cayman GT4 RS TAG Heuer x Porsche – Legends of Panamericana.
Vázoljuk, hogy hogyan tehető kicsit sportosabb megjelenésűvé és viselkedésűvé a rüsselsheimi kompakt.
Öt és fél évtizeddel tekeri vissza az idő kerekét ez a filigrán kis német sportkupé, mely éppen új gazdára vár.
A jövőben már nem lesz normál M4-es, helyette csak a Competition, CS és CSL modellek maradnak.
A vadonatúj BAC Mono R bőven kevesebb mint 3 másodperc alatt pattan fel álló helyzetből 100-as tempóra.
Bivalyerős biturbó V12-es benzinmotor, zéró villany, látványosan hosszú karosszéria és barokkosan high-tech utastér. Testközelből ismerkedtünk meg a mindössze 5 példányban készülő Pagani Huayra Codalungával.