Szentségtörés vagy sem, újult erővel támad a legendás bukólámpás 8-as BMW
Az E31-es BMW-be egy az eredetinél néggyel kevesebb hengert felvonultató, de erősebb V8-as erőforrás került.
Az E31-es BMW-be egy az eredetinél néggyel kevesebb hengert felvonultató, de erősebb V8-as erőforrás került.
A 90-es évek elején készült japán sportkocsi eddig kevesebb mint 10 ezer kilométert hagyott maga mögött.
A nem a fogyasztáscsökkentésre, hanem sokkal inkább a teljesítménynövelésre optimalizált hibrid hajtáslánc több másodpercnyi előnyt jelent a Nordschleifén.
A Mercedes-AMG GT 63 Coupé egyike azon utolsó teljesen őszinte izomautóknak, melyek hajtásában egyetlen elektronnyi elektromosság sincs. Zárt pályán feszegettük az 585 lóerős legharagosabb új sváb csúcskupé határait.
A jól ismert 4 literes biturbó V8-as benzinmotorban bőven van még erőtartalék.
A VW-konszern olasz sportmárkája minden korábbinál jobban teljesít, egymás után dönti meg a korábbi rekordokat.
Alaposan megkérik a Maserati MC20 versenypályás használatra szánt spéci verziójának árát.
A Lotus Emeya R jelentősen olcsóbb, mint a kicsit erősebb és gyorsabb Porsche Taycan Turbo S.
Már nem kell sokat várnunk az első tisztán elektromos Ferrarira, mely akár valahogy így is kinézhet.
Relatíve tágas utas- és csomagtérrel vár új gazdára ez az alig használt közel 40 éves Ferrari 412.
Ez a kézi váltós, hátsókerékhajtású és igen könnyű német sportautó egyenesen a DTM hőskorába repíti majd vissza tehetős új tulajdonosát.
Az alig több, mint 1 tonnás GTAmodificata hátsó gumijait 810 lóerő gyilkolja.
Sokak bánatára a tavaly debütált BMW Concept Touring Coupé nem kerül sorozatgyártásba.
A McLaren Artura nyitható tetejű változata csak minimálisan nehezebb a kupénál.
Jelen tesztalanyunk abszolút nem finomkodik, még a teljesen laikus bámészkodók számára is kapásból egyértelművé teszi, hogy száguldásra termett és nem szuperpíszí hangtalan suhanással kívánja kimaxolni a vezetési élményt.
Megkezdődött a felfrissített M4 kupé és kabrió hazai értékesítése.
Látványos limitált szériás változat készült a Magyarországon gyártott Mercedes-AMG A 45 S 4Matic+-ból.
A legújabb Aston Martin Vantage 155 lóerővel nagyobb teljesítményű, mint az elődje.
Itt a megoldás azok számára, akik nem hangtalan elektromos, hanem régivágású V12 benzines szupersportkocsira vágynak.
A Ford izgalmas új izomautójának magyarországi alapára kevéssel 24 millió forint feletti.