Sokmillióért vették meg a Wordle-t – most derült csak ki, mennyire megérte
Úgy tűnik, jó lóra tett a The New York Times a népszerű szójáték, a Wordle felvásárlásával, ez derül ki a vállalat negyedéves a pénzügyi beszámolójából.
Úgy tűnik, jó lóra tett a The New York Times a népszerű szójáték, a Wordle felvásárlásával, ez derül ki a vállalat negyedéves a pénzügyi beszámolójából.
Egészen rövid idő alatt igazi slágerjátékká nőtte ki magát egy amerikai szoftvermérnök böngészős szójátéka. A fejtörő egyre több platformon jelenik meg, legutoljára például a Nintendo Game Boyára adaptálta egy ügyes programozó.
A rövid idő alatt nagy népszerűségre szert tevő Wordle valójában egy weboldal, amit bárki lementhet a számítógépére, így akár internet nélkül is használhatja azt.
Egy fordított talársapkával és egy szóviccel bravúrosan érzékelteti a KKP a magyarországi helyzetet.