Kevésbé híznának el a gyerekek, ha nem látnának reklámokat egészségtelen ételekről
Bizonyos tévéreklámok hirdetési idősávjának korlátozása hozzájárulhat a kalóriabevitel csökkentéséhez – erősítették meg brit kutatók.
Bizonyos tévéreklámok hirdetési idősávjának korlátozása hozzájárulhat a kalóriabevitel csökkentéséhez – erősítették meg brit kutatók.
Kevesebb új reklámot adtak le a hazai tévécsatornák, de jócskán megugrott az összes reklám száma 2016 első felében - derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elemzéséből. A termékmegjelenítésekben az RTL Klub lekörözte a TV2-t.
Tavalyi 10 milliárd forinthoz közelítő árbevétele után 200-300 százalékos növekedéssel számol idén az Atmedia – közölte Lukács Csaba, a hazai tévés reklámpiac legnagyobb kereskedőházának számító Atmedia vezetője egy sajtóbeszélgetésen. A cég január elseje óta a TV2 és az MTVA reklámidejét is értékesíti.