Egyre jobban látszik, milyen lesz a budai fonódó villamos a Margit hídnál – fotók
Helyükre kerültek a fonódó villamoshálózat vágányai a Margit híd budai hídfőjénél.
Helyükre kerültek a fonódó villamoshálózat vágányai a Margit híd budai hídfőjénél.
Várhatóan 2020-tól lehetne utazni az újpalotai villamossal, amelyet 26 milliárd forintból építenének meg a Szilas park és az Astoria között. 2-3 percenként követnék egymást a járművek, és nagyjából 25 perc alatt érnének a belvárosba – írja az Index. A keret 8-10 százaléka arra menne el, hogy aluljárót építenének a villamosnak a körvasút alatt, az ottani felüljárón nem használhatná ugyanis. Ugyanitt az Origo szerint a MÁV-Start megálló építését tervezi, mert be akarják indítani a városon belüli közlekedést a körvasúton.
Az úttal együtt a villamospályát is felújítják az újpesti Görgey Artúr utcában. Hétfőn indult a munka, a tervek szerint három ütemben építik át a Rózsa utca és a Szilágyi utca közötti szakaszt. Egy ideig pótlóbuszra kell szállniuk azoknak, akik eddig a 14-es és a 12-es villamost használták errefelé.
A csütörtöki felhőszakadásban teljesen beborította a víz Budapesten a Maglódi úti villamospálya egy részét. Az utasokat pótlóbuszok vitték, de a 28A villamos már újra a teljes vonalon jár.
Váczi János hegyvidéki alpolgármester levelet írt a BKK-nak az 59-es villamosok átépített pályái miatt, amik balesetveszélyesek.
A Főtáv kérésére négy nappal tovább tart a fehérvári úti villamossínek felújítása Budapesten. Kiegészítő munkát végeznek ugyanis az érintett szakaszon, amelyek a „jövőben zavartalan távhőellátáshoz szükségesek” – derül ki a BKK csütörtöki közleményéből. A többi helyszínen az ígéretek szerint időben befejezik a villamospálya felújítását.