Megkezdődött a legújabb elektromos BMW gyártása
A vadonatúj iX1-nek az akkumulátora is helyben, Regensburgban készül.
A vadonatúj iX1-nek az akkumulátora is helyben, Regensburgban készül.
Hamarosan érkezik a Porsche első 100 százalékban villanymotoros hajtásláncú szabadidő-autója, melynek álcázott prototípusával testközelből ismerkedtünk meg.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban a BMW valaha készült legnagyobb nyomatékú sorozatgyártású modellje, az ólomnehéz hegyomlásnyi mivolta ellenére rakétaként gyorsuló iX M60, melynek utastere már-már földöntúli luxussal kényeztet.
Kipróbáltuk, hogy hogyan muzsikál a gyakorlatban az olasz gyártó maximálisan trendi, nem egyszerűen csak SUV, hanem hibrid SUV modellje, a Levante kistestvérének tekinthető 300 lóerős Grecale, mely a valóságban nagyobb, mint gondolnánk.
Hangja ugyan továbbra sincs túl sok a petrolheadek számára kicsit se íze, se bűze Formula-E autóknak, de mostantól minden korábbinál erősebbek, fürgébbek és már "gyorstankolhatók" is a boxutcában. Jövünk minden részlettel a harmadik generációs autókról és főleg a Porsche-féle verzióról.
Immár Magyarországon is elérhető az új 7-es sorozat közel 600 lóerős plugin hibrid zászlóshajó modellje.
A japán gyártó kompakt SUV-ja az eddiginél sokkal nagyobb kapacitású akkumulátort kapott.
A japánok új elektromos modelljét nehéz bármilyen kategóriába besorolni.
Megérkeztek az első hivatalos gyári felvételek a négykarikás gyártó villanymotoros újdonságairól.
Idén majdnem az Év Autója lett a Renault első 100 százalékban elektromos Megane-ja – kipróbáltuk, hogy tényleg ennyire jó-e a francia gyártó 450 kilométeres hatótávúnak ígért szemrevaló újdonsága.
Az akár 6 személynek kényelmes utazást biztosító újdonság egy feltöltéssel több mint 800 kilométert képes megtenni.
A Charger Daytona SRT kilenc különböző teljesítményszintű változatban lesz kapható.
A tisztán elektromos hajtásláncú szedán egyedi megjelenésű, sötét tónusú kivitelben debütál.
Az F-150 villanymotoros változata a korábban ígértnél is jobban gyorsul.
Ismét drágult a Dacia 44 lóerős villanymotorral szerelt városi kisautója, a Spring.
A praktikus családi autóként is használható újdonság kevesebb, mint 3 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
A duplamotoros, összkerékhajtású villanyautó 6,5 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100 km/h-ra.
Szinte őrületbe hajló, amire a legújabb, illetve még csak bejelentett sportkocsik képesek. A villanyosítás új távlatokat nyitott a sebességhajszolásban is.
Megérkezett a bZ termékcsalád második modellje, a bZ3.
A Chevrolet talált még néhány eddig szunnyadó lóerőt a Silverado villanymotoros hajtásláncában.