764 lóerő talán már elég lehet az új elektromos amerikai monstrumban
A Chevrolet talált még néhány eddig szunnyadó lóerőt a Silverado villanymotoros hajtásláncában.
A Chevrolet talált még néhány eddig szunnyadó lóerőt a Silverado villanymotoros hajtásláncában.
A bőven 750 lóerő feletti teljesítményű monstrum padlógázra szinte rakétaként lő ki és több hétig képes árammal ellátni egy komplett háztartást.
Meghajtottuk az elsőtől az utolsó csavarig teljesen új X1-et, a bajor gyártó legkisebb SUV-ját, mely néhány centiméter híján már akkora, mint az első X3-as. És nemcsak benzines, dízel, valamint plugin hibrid, hanem tisztán elektromos verzióban is támad.
A teherautó felborult, torlódásra kell számítani.
A csökkentett teljesítményű és aksikapacitású legújabb i4-es egy feltöltéssel mintegy 478 kilométert képes megtenni.
Az elektromos autósok novembertől jelentősen drágábban használhatják majd a Mol Plugee szolgáltatást.
A lényegében teljesen hangtalan suhanást biztosító kékvérű brit luxusautó hatótávja meghaladja az 500 kilométert.
Az X1 lokálisan zéró károsanyag-kibocsátású kivitele egy feltöltéssel mintegy 440 kilométert képes megtenni.
A General Motors prémiummárkája ezúttal a Rolls-Royce-ot és a Maybachot veszi célkeresztbe.
A nemes egyszerűséggel Polestar 3 névre keresztelt modell hatótávja meghaladja a 600 kilométert.
Az EQE SUV legerősebb kivitele bőven kevesebb, mint 4 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
A német gyártó hivatalosan is leleplezte a közelmúltban érkezett EQS SUV kisebb testvérmodelljét.
Az optimalizációnak köszönhetően akár közel 15 százalékkal nagyobb távolság tehető meg a sportos elektromos autóval, mint korábban.
A NASA-t gyakran kritizálják, amiért rengeteget költ űrmissziókra és űrtechnológiákra. Sokan közülük viszont nem tudják, hogy e megoldásoknak a Földön is nagy hasznuk lehet.
Az amerikai gyártó gyorstöltőinek mintegy negyede található az öreg kontinensen.
A Foxconn a jelek szerint a jövőben már nemcsak almás mobilokat, hanem elektromos autókat is gyártani fog.
Az Ioniq 6 nagyrészt az alacsony légellenállásnak köszönheti messze átlag feletti hatótávolságát.
Az elektromos autókat kiszolgáló töltőhálózat fejlesztését akarja az uniós parlament, amely azt is szorgalmazza, hogy száz kilométerenként legyenek hidrogénkutak is a kontinensen.
A 300 lóerős luxuslimuzin átlagfogyasztása alig haladja meg a 6 litert.
A kortárs művészeti seregszemlét felkeresők testközelből találkozhatnak a Jeff Koons-féle különleges 8-as BMW-vel és a bajor márka egyéb egyedi újdonságaival.