#választás


Gattyán eddig többet költött hirdetésekre, mint az ellenzék
 

Gattyán eddig többet költött hirdetésekre, mint az ellenzék

Az ellenzéki összefogás pártjai eddig szinte csak egymás legyőzésére vásároltak hirdetéseket, az előválasztás óta Márki-Zay Pétert magára hagyták. A közösségi médiában 82 százalékos fölényben van a Fidesz, és Gattyán György is többet költött az áprilisi választási üzenetekre, mint az ellenzék.

HVG HVG


A fideszesek Facebook-költései is elárulják, hol számít nagy csatára a kormánypárt
 

A fideszesek Facebook-költései is elárulják, hol számít nagy csatára a kormánypárt

Január közepe óta heti nagyjából nyolcmillió forintot költenek el a Fidesz szerdán hivatalosan is megnevezett egyéni jelöltjei saját maguk népszerűsítésre a Facebookon, azonban ez csupán töredéke annak az összegnek, amit a párt központi oldalai, vagy vezető politikusai eltapsolnak, miközben a hivatalos kampányidőszak még nem kezdődött el. A kormánypárt semmit nem hagyna veszni: azoknak is jutott pénz, akik olyan körzetekben indulnak, ahol biztosnak tűnik az ellenzéki siker.