Visszahívja rengeteg robotaxiját a Google cége, mert nekimennek nyilvánvaló akadályoknak
Az amerikai közlekedésfelügyelet szerint a kocsik „jól látható tárgyakkal ütköztek, amelyeket egy hozzáértő sofőrtől elvárható, hogy elkerüljön”.
Az amerikai közlekedésfelügyelet szerint a kocsik „jól látható tárgyakkal ütköztek, amelyeket egy hozzáértő sofőrtől elvárható, hogy elkerüljön”.
A Los Angeles-i Mike Johns a repülőtérre szeretett volna kijutni, ám a Waymo önveztő autója a parkolóból is nagyon nehezen talált ki.
A férfi majdnem lekéste miatta a repülőjárata indulását.
Szerencsére nem ült benne senki, különben egy belső takarítás is lehet, hogy kellett volna.
A Waymo tárgyalásokba kezdett a Hyundai Motorsszal, hogy kiszervezze az önvezető autóinak gyártását – írja a Reuters a dél-koreai Electronic Times meg nem erősített értesülésére hivatkozva.
Az igazoltatás után ráadásul megint előállt a problémás helyzet, hogyan bírságolja meg a kocsit?
Szalagkorlátnak ütköznek vagy éppen forgalommal szemben hajtanak.
Érdekes trollkodás, ami felvet néhány komolyabb kérdést is.
Talán úgy gondolta, ha a kocsi magától is megy, akkor ellopni is egyszerűbb lesz.
A jármű megtestesíti mindazt, amit sokan utálnak a technológia uralta világban.
A Google anyacégéhez köthető Waymo önvezető autós taxiszolgáltatást indított az államban.
Az Apple – már ha valóban belép a járműpiacra – nem lesz lemaradva a valódi önvezető gépkocsik kifejlesztésében.
Egy kivétel van, a ténylegesen csak távoli operátorok által felügyelt Waymo Phoenixben üzemelő flottája.
Egy évszázadon keresztül a németek joggal büszkélkedhettek azzal, hogy a világ legjobb autóit ők gyártják, de most a Google, a Tesla és a nyomukba járó kínaiak lenyomhatják őket - kesereg a hamburgi Der Spiegel.
A Wayve nevű brit cég a jelenlegi, csúcsmodern kütyükkel felszerelt autók helyett egy olyan olcsón kialakíthatójárművet épített, ami szinte már úgy vezet, mint az ember.
Amerikában, Kalifornia államban elvileg ötven cég tesztelhet autonóm járműveket, ezek már elég problémás esetet produkálnak, ami jól megmutatja tendenciákat.
A Google önvezető autójának fedélzeti kamerája rögzítette a baleset pillanatait.
Eldőlni látszik a kérdés, hogy szabad-e automata autómosóban takarítani az autót.
Senki sem ül a volánnál, de a kormány forog, az autó halad és elvileg célba ér. A tervek szerint néhány hónap múlva az utazóközönség is kipróbálhatja a vezető nélküli taxikat az Egyesült Államokban, az Arizona állambeli Phoenix környékén.
Nagyon fontos szerződést írt alá hétfőn a Google, ami megmutatja, hogyan kell elképzelni a jövő közösségi közlekedését.