szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Kiss Tibiék esztétikájához természetesen egy kisüzemi sörfajta jár.

A Quimby nem az első és minden bizonnyal nem is az utolsó rockzenekar, amelynek a brandjét csapra verik – van söre például az AC/DC-nek, a Metallicának, az Iron Maidennek, és hogy hazai zenekarról is beszéljünk, a Tankcsapdának is.

És hát nyilván az is méretes közhely, ha azt mondjuk, hogy a popkultúra és a sör, meg egyáltalán az alkoholkultúra számos ponton keresztezik egymást.

Az ördög magyar hangja, ami egy vörös IPA (vö. „csak a színe legyen vörös”), a Quimby és a a MONYO Brewing együttműködéséből született meg. A Quimby tagjai közül Kárpáti József Dódi vitte a projektet, ő volt az, aki közreműködött az ízvilág meghatározásától kezdve a kóstolásokon át, egészen a sörfőzésig.

A sör dizájnját – ugyancsak a zenekar útmutatásaival – a Graphasel Design Studiót készítette. A tegnapi sörbemutatón elkelt első 100 palackot a zenekar tagjai dedikáltak – az ebből befolyó összeget a kőbányai Down Alapítvány Gondozóházának juttatják el, akik több ízben segítettek a MONYO Brewing exkluzív söreinek a csomagolásában.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!