Karácsony 2018
Belevágtunk ismét, karácsonyra készülünk. Nem is nagyon tehetünk mást, hiszen közeledik, érkezik, mi pedig várjuk. Még akkor is, ha tudjuk, mennyit rohangálunk majd előtte, hányszor szeretnénk túl lenni rajta. De közben szeretjük, és ez a lényeg. A magunk részéről úgy döntöttünk, elkísérjük olvasóinkat vásárolni, ott leszünk, ha főz, ajándékot csomagol, beleszólunk, tippeket adunk. Fogadjanak el útitársnak!
A karácsonyi kirakattal minden bolt nagyot akar dobbantani. Így tervezte a Marks and Spencer is, de a reakciókból ítélve nagyon mellé nyúlt. A brit kirakataik a karácsonyi must-have darabokat reklámozzák, vagyis a kihagyhatatlan árukat, amelyek szerintük nem hiányozhatnak senki karácsonyából.
Úgy tűnik azonban, hogy a két nemnek egészen különböző hangulatú és üzenetű darabokat ajánl az üzletlánc: a nőknek cuki kis bugyikat, a férfiaknak tiszteletet parancsoló szetteket. A különbség különösen szembetűnő, mivel a két kirakat épp egymás mellett van.
To be clear: @marksandspencer believe that the 'MUST HAVES' are:
— FiLiA (@FiLiA_charity) November 18, 2018
For MEN: 'outfits to impress'
For WOMEN: 'fancy little knickers'
Imagine for a moment if those window displays were reversed.
Go on M&S .... we are watching.
PS Who signed this off? #sexist #marksandspencer pic.twitter.com/XOqLUSElgd
A közösségi oldalakon nagy a felháborodás, de a Marks and Spencer egyelőre csak azzal védekezik, hogy a cég minden más üzletláncnál több fehérneműt ad el – különösen karácsonykor.