Tom Hiddleston látványosan kínosan érzi magát ebben a reklámban – és mi is
Így inkább senki se próbáljon bókolni.
hvg.hu
Időről időre világszerte ismert színészek elvállalnak egy sima tévéreklámot. George Clooney eleganciája most már végérvényesen összeforrt a Nespressóval, és Hugh Jackman is elég jól mutatott a Lipton reklámokban.
A Marvel-filmek Lokijaként elhíresült Tom Hiddleston próbálkozása viszont meglehetősen kínosan sült el – és érzi is, süt az arcáról, hogy menekülne az egész helyzetből.
Az történt, hogy Hiddleston elvállalta az amerikai Centrum multivitamin kínai sugárzásra szánt reklámját. A reklámot szubjektív beállítással vették fel, ami azt jelenti, hogy mindent a néző szempontjából látunk. Az azonosulási nehézségek miatt ezt a megoldást a filmesek némi kísérletezés után elengedték, a pornóban viszont elég elterjedt. Értjük, miért.
Ebben a reklámban az történik, hogy felébredünk egy világos lakásban, lesétálunk a konyhába, ahol egy idegen készíti éppen a reggelinket.
Nem is idegen, hiszen ez Tom Hiddleston!
A színész nyers zöldségeket halmoz egy tányérra, megspékeli egy tükörtojással, majd bánatos kutya tekintettel megkérdezi, hogy rendben van-e, hogy megborsozta.
Nem, ez nem az a tekintet, amivel Hiddleston olyan népszerű lett, inkább zavart szégyent sugall:
Nem értem, hogy kerülök ide, rém kínos az egész. Hol a kijárat?
És valóban, mire magunkhoz térnénk, már veszi is a kabátját, és az elfoglaltságaira hivatkozva elszelel. Persze előtte még idekínálja a multivitamint, és bókolni is próbál.
De, jaj, soha senki ne mondja nekünk ilyen fejjel, hogy jól nézünk ki...
A július 1-i határidő előtti utolsó pillanatban, a hétfői rendkívüli közgyűlésen dőlt el, hogy a fővárosi képviselők kiigazították a már korábban, konszenzussal elfogadott 2025-ös költségvetést, így van újra érvényes büdzséje a fővárosnak – év végéig. Ha nem így lett volna, durva korlátozásokkal és pénzügyi nehézségekkel járó állapotra kellett volna készülni.