szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Legalábbis az Egyesült Államokban: a cég leveszi az étlapról az egészséges fogásokat, hogy nagyobb legyen a nyereségük.

Leveszi az Egyesült Államokban a McDonald’s az étlapjáról az egészségesebb ételeket, például a salátákat, a grillezett csirkés szendvicseket, valamint a gyümölcs- és joghurtparfékat. A növekvő nyersanyag- és munkaerőköltségek miatt ugyanis azzal akarják gördülékenyebbé tenni a működésüket, hogy a kisebb választék révén felgyorsítják az autós rendeléseket – írja a ZeroHedge híre alapján a Portfolio.

A McDonald's a járvány óta 30 másodperccel csökkentette a drive-thru – vagyis az autós vásárlás – várakozási idejét a menücsökkentés révén.

A McDonald’s szerint a változtatással valójában kevesen járnak rosszul, mert a vásárlók igényei alapján döntöttek a menüváltozásról: a „kevésbé népszerű” ételeket vették le az étlapról, ami „segített egyszerűsíteni a működést az éttermi személyzet számára”.

A cikkben idézett szakértő szerint a gyorsétterem eleve úgy vezette be a salátákat az étlapra, hogy nem is számítottak komoly eladásokra, de akkoriban így lehetett megszólítani a gyerekes anyákat és a női vendégeket; az elsődleges céljuk nem a bevételnövelés, hanem a marketing volt.

A McDonald’s riválisának számító Burger King nemrégiben szintén levette az étlapjáról a salátákat az Egyesült Államokban.

Még több Élet + Stílus a Facebook-oldalunkon, kövessen minket:

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Vállalkozás

Finom és pont – megnyíltak az egykori McDonald’s éttermek Oroszországban

Megkezdődött Oroszországban az egykori McDonald’s éttermek új márkanév alatti megnyitása. A váltás előzménye, hogy az amerikai gyorsétteremlánc az Ukrajna elleni orosz agresszió miatt kivonult az országból, és az hálózatot egy olyan helyi vállalkozó vette át, aki az egyik legnagyobb oroszországi McDonald’s-franchise tulajdonos volt.