Ferenc pápa legprovokatívabb mondataival kampányol a Szemlélek

A keresztény portál szeretné felhívni a figyelmet arra, hogy pontosan ki is érkezik Magyarországra.

  • hvg.hu hvg.hu
Ferenc pápa legprovokatívabb mondataival kampányol a Szemlélek

Ferenc pápa saját szavait felhangosítva segítünk jobban odafigyelni arra, aki érkezik, amit képvisel – ezzel az alapgondolattal indított plakátkampányt a Szemlélek.

A katolikus oldalnak az egyházfő legerősebb mondatait választotta ki:

Szemlélek
Szemlélek
Szemlélek
Szemlélek
Szemlélek

Az oldal kezdeményezéséhez több médiapartner is csatlakozott, köztük a Media1, a Magyar Hang, az ATV és a Spirit FM.

A Szemlélek azt írja, hogy a kampányhoz bárki csatlakozhat, hogy „Ferenc pápa hangja minél több emberhez eljusson”. A plakátokat bárki letöltheti és szabadon terjesztheti.

A Szemlélek a kampányt olvasói támogatásokból finanszírozza.

Hodász Andrással indul újra a Szemlélek

A támogatóknak köszönhetik, hogy megvan a fedezet a folytatáshoz.

Tíz évbe telt, mire rájöttünk, hogyan lehet tökéletes a bécsi szelet – Wolfgang Puck és fia a HVG-nek

Tíz évbe telt, mire rájöttünk, hogyan lehet tökéletes a bécsi szelet – Wolfgang Puck és fia a HVG-nek

Budapesten is kitart a jó minőség mellett Wolfgang Puck és fia, Byron Lazaroff-Puck – deklaráltan meg is kérik az árát. A világ egyik legismertebb séfje ma is töretlenül aktív a globális étteremhálózatának ügyeiben, de a Spago éttermeket már fiára bízza. Apát és fiát a menü összeállításáról, az öröklés terhéről, egymással való viszonyukról és arról is kérdeztük, milyen kést használnak. Arról is szó esett, hogy miben erősek a budapesti piacok.