Szárnyalnak az autóeladások az EU-ban, kivéve Magyarországot
Úgy tűnik, máshol van pénz új autóra.
Úgy tűnik, máshol van pénz új autóra.
Városban rohangálósnak ideális, de a hatótávja igencsak kompromisszumos.
Olaszország egyik közismerten extrém figurája Lapo Elkann.
A svéd gyártó már csak néhány hónapig gyárt gázolajjal üzemelő erőforrásokat.
A hajtásláncában már villanymotort is felvonultató új Ford Ranger minden korábbinál nagyobb nyomatékkal kecsegtet.
A G-Klassénak nemcsak a futóművét, hanem a teljesítményét is szinte az egekbe emelték.
A Tiguan már a harmadik generációnál jár.
A rendőr betörte az autó ablakát, és kihúzta a sofőrt.
Nem elég, hogy néha medvék ülnek be egy-egy autóba, még ez is.
Az ötvenesztendős S-osztály egész baráti áron, 5 millió forint alatt cserélhet gazdát.
Több mint húsz éven át készültek Drezdában úgy a járművek, mint egy látványkonyhán.
Ha felbukkan a visszapillantó-tükörben egy ilyen amerikai monstrum, szinte minden sofőr azonnal előzékenyen lehúzódik előle.
Mindeközben, amíg csak lehetséges, úgy tűnik, megmarad a jelenlegi sorhatos benzines verzióval is.
A Fiat 600 Hybrid mozgatásáról egy villanymotorral kiegészített 3 hengeres kis benzinmotor gondoskodik.
A 70-es évekbeli kétajtós sportkupéba minden korábbinál erősebb motort szerelt a Manhart.
300 km/h-val így is tud menni, ami ilyen esetben nem a legnagyobb élmény.
Ha valaki egy régebbi építésű bevásárlóközpontban próbál parkolni, azonnal érzi, hogy kinőtték a kocsik a helyeket.
New Yorkban találkoztak.