Kémvideón a Mercedes utolsó kombija, az új E-osztály
Hamarosan érkezik az immár 6 éves múltra visszatekintő aktuális E-Klasse utódja, melynek puttonyos változata a gyártó utolsó kombija lehet.
Hamarosan érkezik az immár 6 éves múltra visszatekintő aktuális E-Klasse utódja, melynek puttonyos változata a gyártó utolsó kombija lehet.
A japán gyártó új divatterepjárója 163-213 lóerős hibrid hajtásláncokkal érhető el.
Ma már tudható, hogy az autóipar két nehéz év után az idén sem lélegezhetett fel - közölte a gépjárműimportőrök egyesülete az idei első háromnegyed év adatainak ismeretében.
A motor a tervek szerint nagyjából száz kilométert tud majd megtenni egy feltöltéssel.
Közel tucatnyi város szüntette már meg a kedvezményt.
A bevásárlóközpont szigorít a parkolási feltételein is.
Minden korábbinál sportosabb a japán gyártó hatalmas terepjárója.
Kevesen emlékeznek arra, hogy a bajor márka már a 70-es években készített elektromos autót, de most itt a remek alkalom a múltba történő visszapillantásra.
A francia gyártó furcsa külsejű újdonsága elsősorban a fenntarthatóságra fókuszál.
Hamarosan vérfrissítésen esik át a VW konszern cseh márkájának egyik legnépszerűbb modellje.
Ráadásul a tervek szerint évről-évre növelni fogják az összegét.
Ilyen az, amikor a rideg bukócső és a puha bőrülések remekül megférnek egymás mellett.
A Ralliart matrica is több helyen kötelező elem a fehér offroad járművőn.
A 288 GTO sem jön gyakran szembe az utakon, a 288 GTO Evoluzione viszont még nála is sokkal ritkább.
Ide egy sima autókozmetika nem lesz elég.
A futurisztikus platós autó számtalan látványos képességgel rendelkezik majd, ha egyszer végre piacra dobják.
Íme a megoldás azok számára, akik esetleg kevésnek találják a biturbó V8 503 lóerős teljesítményét.
A Volkswagen a nyolcadik generációs Golf frissítésén dolgozik, amely várhatóan 2023-ban kerül piacra.
A bajor gyártó elérkezettnek látta az időt, hogy felvarrja kompakt roadsterének ráncait.
Egyelőre csak egy magyar dizájner munkája az egész, de ki tudja, egyszer bármi megtörténhet.