Még egy lóerős sincs a legújabb Bugatti
Nagyjából 1000 lóerővel szerényebb a teljesítménye, mint egy Veyronnak.
Nagyjából 1000 lóerővel szerényebb a teljesítménye, mint egy Veyronnak.
Egy olyan márkáról van szó, amely anno még Forma–1-es világbajnokságot is nyert Juan Manuel Fangióval.
Már nem kell sokat várnunk az Enyaq Coupé iV hivatalos leleplezésére.
Már messze nem a 3-as BMW az importautók sztárja.
Beszállt a piacra az Autóklub, 3-5 napon belül adnak időpontot.
Németországban jelentősen nagyobb a plugin hibridek és a villanyautók népszerűsége, mint az USA-ban.
A brit luxusmárka eddig még soha nem adott el annyi autót, mint 2021-ben.
Ezzel az egyedi olasz sportkocsival nem nehéz kitűnni a szürkén hömpölygő forgalomból.
Ha már Godzilla a beceneve a japán sportkocsinak.
A fenntartható gazdaság felé mozdulna el a japán márka.
A pályázatokat kezelő állami cég cáfolta a híreket, miszerint nem lesz a korábbiakhoz hasonló támogatási program a villanyautók vásárlására.
A könnyű és kompakt francia sportkocsi egyedi új kivitele összkerékhajtással rendelkezik.
A német prémiumgyártó régivágású terepjárója iránt világszerte igen komoly érdeklődés mutatkozik.
A szebb időket látott modell mostantól már csak kombi változatban lesz elérhető.
Ilyen bajor sportszedán garantáltan ritkán jön szembe velünk az utakon.
Mindenesetre ügyesen megfogta a veszélyes sodródást.
A Tesla Model S taxiként funkcionált, gyorsan gyűjtötte a kilométereket.
Egy ötfős család, egy magyarországi kirándulás, egy szupermodern elektromos autó és a magyar töltőhálózat története néhány ezer karakterben. Avagy szép és jó dolog a villanyautó, de egyelőre nem mindenkinek és nem minden esetre.
Az olyan jól ismert modellek mint a Berlingo, a Combo, vagy a Zafira Life csak elektromosként lesznek kaphatók.
Ez kivételesen nem elektromos, hanem egy régi vágású biturbó benzines szörnyeteg.