Az országos adók júniusi hallgatottságáról készült felmérés szerint a tizenöt évnél idősebb magyarok majdnem 93 százaléka hallgat valamilyen rádiót.

Negyven százalékuk a közszolgálati adók műsoraira, 74 százalékuk pedig a kereskedelmi rádiók programjára kíváncsi, legalábbis ez derül ki a Szonda Ipsos és a Gfk Hungária közös felméréséből. A majdnem nyolcmillió hallgatóból 3,6 millió ember a Danubius rádió műsorát választja, a második helyezett Sláger rádió a hallgatók megoszlását tekintve két százalékponttal marad el ettől az eredménytől. A Magyar Rádió Kossuth adója a hallgatók majdnem egyharmadához, 2,6 millió emberhez ér el, ezzel a teljes piac 16 százalékát mondhatja magáénak. (DSH Hírchart)

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények! Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
A Kúria is megbüntette a TV2-t, mert csak a Fidesz aláírásairól adott hírt

A Kúria is megbüntette a TV2-t, mert csak a Fidesz aláírásairól adott hírt

Újabb pert vesztett a Lokál és a Pesti Srácok

Újabb pert vesztett a Lokál és a Pesti Srácok

A magyar határtól nem messze lehet egy új Volkswagen-gyár

A magyar határtól nem messze lehet egy új Volkswagen-gyár

Kisorsolták, milyen sorrendben lesznek a pártok a szavazólapon

Kisorsolták, milyen sorrendben lesznek a pártok a szavazólapon

Olcsó, de erős: itt a Lenovo új csúcsmobilja, a Z6 Pro

Olcsó, de erős: itt a Lenovo új csúcsmobilja, a Z6 Pro

Egyre több jó lakást lehet Budapesten venni

Egyre több jó lakást lehet Budapesten venni