Úgy tűnik, nem gyakorolt különösebb hatást a az amerikai választókra az elnökválasztási kampány, pedig a két jelölt eddig 300 millió dollárt költött hirdetésekre.

A Kreatív Online arról tájékoztat, hogy a New York-i székhelyű Brand Keys márka-tanácsadócég felmérése szerint még nem elég hatékonyak a választási kampány televíziós hirdetései. A Brand Keys arra volt kíváncsi, hogy Bush és Kerry hirdetései formálták-e a potenciális szavazók véleményét, és ha igen, milyen mértékben. A tanácsadócég elnöke, Robert Passikoff szerint a két párt sikertelenségének fő oka, hogy a politikusok ugyanazokkal a problémákkal szembesülnek a kampány során, amelyekkel a legtöbb 21. századi márka. A gond gyökere, hogy ugyanazokkal a módszerekkel és marketingstratégiával, szinte kizárólag a televízión keresztül próbálják üzeneteiket közvetíteni.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények! Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Átalakítja műsorrendjét az RTL

Átalakítja műsorrendjét az RTL

Dzsihadisták hozzátartozóit vitték haza Koszovóba

Dzsihadisták hozzátartozóit vitték haza Koszovóba

Kiderült, mire költenek sok pénzt a mobilosok

Kiderült, mire költenek sok pénzt a mobilosok

A szudáni elnök szerette a készpénzt – 130 millió dollár volt a rezidenciáján

A szudáni elnök szerette a készpénzt – 130 millió dollár volt a rezidenciáján

Videó: parkolás közben robbanhatott fel egy Tesla

Videó: parkolás közben robbanhatott fel egy Tesla

Versenyt gratulálnak az új ukrán elnöknek a nyugati politikusok

Versenyt gratulálnak az új ukrán elnöknek a nyugati politikusok