Tetszett a cikk?

Úgy tűnik, nem gyakorolt különösebb hatást a az amerikai választókra az elnökválasztási kampány, pedig a két jelölt eddig 300 millió dollárt költött hirdetésekre.

A Kreatív Online arról tájékoztat, hogy a New York-i székhelyű Brand Keys márka-tanácsadócég felmérése szerint még nem elég hatékonyak a választási kampány televíziós hirdetései. A Brand Keys arra volt kíváncsi, hogy Bush és Kerry hirdetései formálták-e a potenciális szavazók véleményét, és ha igen, milyen mértékben. A tanácsadócég elnöke, Robert Passikoff szerint a két párt sikertelenségének fő oka, hogy a politikusok ugyanazokkal a problémákkal szembesülnek a kampány során, amelyekkel a legtöbb 21. századi márka. A gond gyökere, hogy ugyanazokkal a módszerekkel és marketingstratégiával, szinte kizárólag a televízión keresztül próbálják üzeneteiket közvetíteni.
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!